Witam, mam problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku.
jakis czas temu wymieniałem cały wtrysk, dzisiaj zauważyłem taki problem, że zgasiłem auto i po chwili gdy chciałem odpalić zachowało się tak jak by był rozładowany kompletnie akumulator ale jak postał z niecałą godzinę to odpalił normalnie, po przejechaniu kilometra był mały problem z obrotami nie mogłem go wkręcić na wyższe ale pare sekund i wszystko wróciło do normy. czym to może być spowodowane ? odkąd mam ten samochód ma czasem problemy z obrotami , raz spadają a teraz po wymianie wtrysku za 2 odpaleniem wskakują wyżej na około niecałe 2 tyś. Dajcie jakieś porady co to może być , czytałem o przekaźnikach nr 30 lub o czujnikach temp bodajże. nie chciałbym żeby to był problem znowu coś z wtryskiem ;( pomocy !
PS : nie wiem czy zaznaczyłem dobre oznaczenie silnika , bo w papierach B4 ale to jest ogólnie B3 wszyscy mówią Silnik 2.0E kat 115 koni .
[B3 2.0 AAD] Odpalanie na ciepłym - problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zależy czy to jest B4 czy B3 bo w B4 masz elektroniczny wtrysk a w B3 mechaniczny w 2.0E.Sledzik pisze:czytałem o przekaźnikach nr 30
Jak masz mechaniczny sprawdź ustawienie klapki przepływmierza w pozycji spoczynkowej. Jak będzie za nisko "lejka" albo będzie ocierać to powietrze może nie dać rady podciągnąć jej do góry. Jeśli będzie za wysoko to paliwo może nie być odcinane po zgaszeniu oraz czujnik położenia tej klapki może dawać zły sygnał o otwarciu co będzie powodować problem z obrotami. Do tego ustawienie składu mieszanki słynnym imbusem.
Oczywiście powinieneś sprawdzić dokładnie szczelność dolotu wszystkie gumu węże i odma musz być szczelne. I nawet jak na pierwszy rzut oka będzie wyglądać dobrze to często po dotnięciu czy rozebraniu pokazują się nieszczelności.