Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Post autor: andrewb » 22 mar 2016, 17:24

Witam wszystkich

Posiadam Audi 90 z pieciocylindrówką 2.0 ( silnika PS). Potrzebuję informacji jaka ilość paliwa musi ( ml.) zostania podana na wtryski po określonym czasie i np. maksymalnym położeniu tarczy spiętrzającej ( tłoczek max w górę). Regulacje za pomocą śrub imusowych dla każdego kanału dostępne w rozdzielaczu pod zaślepionymi śrubami. Nie znalazłem praktycznych informacji co do ilości przepływu dla danego silnika. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2016, 09:12 przez andrewb, łącznie zmieniany 1 raz.
AndrewB

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 mar 2016, 18:22

Mi się wydaje że wystarczy ustawić aby podawały równo a całkowitą dawkę ustawić się śrubką na ramieniu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

Post autor: andrewb » 22 mar 2016, 18:56

Witam
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).
AndrewB

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2016, 08:57

andrewb, _uwaga
andrewb pisze:oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości
a ja widziałem JN'a z rozdzielaczem od Ng i śmigał - co do spalania to nie wiem bo jakoś nie pomyślałem by właściciela zapytać.
WRC is for boys.
Group B was for men.

andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

[2.0 PS] Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Post autor: andrewb » 23 mar 2016, 09:34

Witam
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?
AndrewB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga