Witam wszystkich
Posiadam Audi 90 z pieciocylindrówką 2.0 ( silnika PS). Potrzebuję informacji jaka ilość paliwa musi ( ml.) zostania podana na wtryski po określonym czasie i np. maksymalnym położeniu tarczy spiętrzającej ( tłoczek max w górę). Regulacje za pomocą śrub imusowych dla każdego kanału dostępne w rozdzielaczu pod zaślepionymi śrubami. Nie znalazłem praktycznych informacji co do ilości przepływu dla danego silnika. Proszę o pomoc.
[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
Ostatnio zmieniony 23 mar 2016, 09:12 przez andrewb, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
Witam
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
[2.0 PS] Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
Witam
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?