Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Post autor: andrewb » 22 mar 2016, 17:24

Witam wszystkich

Posiadam Audi 90 z pieciocylindrówką 2.0 ( silnika PS). Potrzebuję informacji jaka ilość paliwa musi ( ml.) zostania podana na wtryski po określonym czasie i np. maksymalnym położeniu tarczy spiętrzającej ( tłoczek max w górę). Regulacje za pomocą śrub imusowych dla każdego kanału dostępne w rozdzielaczu pod zaślepionymi śrubami. Nie znalazłem praktycznych informacji co do ilości przepływu dla danego silnika. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2016, 09:12 przez andrewb, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 mar 2016, 18:22

Mi się wydaje że wystarczy ustawić aby podawały równo a całkowitą dawkę ustawić się śrubką na ramieniu.

andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

Post autor: andrewb » 22 mar 2016, 18:56

Witam
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2016, 08:57

andrewb, _uwaga
andrewb pisze:oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości
a ja widziałem JN'a z rozdzielaczem od Ng i śmigał - co do spalania to nie wiem bo jakoś nie pomyślałem by właściciela zapytać.

andrewb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
Imię: Andrzej
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 PS
Lokalizacja: Kraków

[2.0 PS] Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic

Post autor: andrewb » 23 mar 2016, 09:34

Witam
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl