Witam wszystkich
Posiadam Audi 90 z pieciocylindrówką 2.0 ( silnika PS). Potrzebuję informacji jaka ilość paliwa musi ( ml.) zostania podana na wtryski po określonym czasie i np. maksymalnym położeniu tarczy spiętrzającej ( tłoczek max w górę). Regulacje za pomocą śrub imusowych dla każdego kanału dostępne w rozdzielaczu pod zaślepionymi śrubami. Nie znalazłem praktycznych informacji co do ilości przepływu dla danego silnika. Proszę o pomoc.
[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
[2.0 PS]Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
Ostatnio zmieniony 23 mar 2016, 09:12 przez andrewb, łącznie zmieniany 1 raz.
AndrewB
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Mi się wydaje że wystarczy ustawić aby podawały równo a całkowitą dawkę ustawić się śrubką na ramieniu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
Witam
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).
Nie jestem tego taki pewien, oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości. Doczytałem na forum, że ktoś wymienił rozdzielacz z 2.3 i samochód więcej spalał. Poradzono mu aby wyregulować w jakimś warsztacie przepływ dla każdego kanału. Zauważyłem że 1 cały obrót śruba imbusową znacząco zmienia dawkę paliwa względem innych kanałów. Mój rozdzielacz jest po wymianie membrany i uszczelek. Wstępnie ustawiłem 3 obroty w lewo od pozycji zamkniętej - porada specjalistów ( przed wymianą ten zakres wynosił do 1,5 do 4 obrotów dla różnych kanałów, ale po wymianie membran okazało się że różnice ilości paliwa wynoszą nawet 50 % przy max otwarciu ).
AndrewB
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
andrewb, _uwaga
a ja widziałem JN'a z rozdzielaczem od Ng i śmigał - co do spalania to nie wiem bo jakoś nie pomyślałem by właściciela zapytać.andrewb pisze:oryginalne rozdzielacze dla silników np 2.0 i 2.3 nie są zamienne pomimo takiej samej budowy i wielkości
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 00:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
- Lokalizacja: Kraków
[2.0 PS] Regulacja dawki paliwa KE-Jetronic
Witam
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?
Może trochę z "innej beczki" ale też dotyczy ke-jetronic. Jaki powinien być prąd nastawnika po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( silnik nie pracuje) - 150 mA?
AndrewB
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga