Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Piszczy tylko przy odpalaniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

[B4 ABK] Piszczy tylko przy odpalaniu

Post autor: piotrpanter » 23 mar 2016, 20:11

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moją audiczką. Mianowicie przy odpalaniu od czasu do czasu coś piszczy. Ale tylko wtedy gdy kręcę kluczykiem, jak puszcze kluczyk pisk ustaje, jak silnik załapie chodzi cichutko. Dodam, że ogólnie mam problem z odpalaniem przez uszkodzony przepływomierz i muszę parę sekund go pokręcić i dodać gazu żeby odpalił. (zawsze za pierwszym razem :)) Co to może być? Co mam sprawdzić? Jakiś pasek? Rozrząd świerzo po wymianie ale przed też zdarzało mu się piszczeć. Czy to skutek jego ciężkiego odpalania? Jestem informatykiem nie mechanikiem więc dzięki z góry za pomoc :)

Awatar użytkownika
PROsioł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 01 mar 2016, 17:40
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: PROsioł » 23 mar 2016, 20:39

jak masz wd 40 popsikaj na pasek i odpal jak przestanie to go zmień a jak nie masz to od razu zmień, to taki standart

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 23 mar 2016, 20:52

Pasek, ale jaki? Rozrząd odpada bo piszczał na starym jak i nowym a nowy ma trzy dni. Dodam jeszcze, że nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Po prostu czasem zapiszczy czasem nie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2016, 21:04

piotrpanter pisze:Rozrząd odpada bo piszczał na starym jak i nowym a nowy ma trzy dni.
tu kolego nie byłbym taki pewien :-P

Chodź w twoim przypadku obstawił bym pasek od altka bo skoro długo kręcisz to masz rozładowany aku jak ładowanie małe to nie jest doładowany do odpowiedniej wartości lub sam aku już stary i pobiera zbyt duży prąd. Lub tez najłatwiejsza sprawa sam pasek jak kolega wyżej wspomniał ale to już ty sam musisz sprawdzić bo nikt tego za ciebie nie zrobi.

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 23 mar 2016, 21:13

Akumulator ma nie całe pół roku jego napięcie jak przekręcę kluczyk to około 11,2 - 11,8 A. Na zapalonym chyba mniej więcej tak jak powinno 13,5 - 13,9 A. Czyli rozumiem mam sprawdzić pasek alternatora czy nie jest luźny, tak? Wybaczcie moją ułomność w tym temacie ale tak jak mówiłem, znam się na komputerach nie na autach. Pozdro

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2016, 21:16

piotrpanter, a to widzisz trzeba było tak od razy, sprawdź w takim razie paski

Jeszcze pytanie czy to aby na pewno z pod maski piszczy czy aby nie np brzęczek od ciśnienia oleju.

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 23 mar 2016, 21:23

Okej, dzięki za pomoc, rozumiem, że wszystkie paski klinowe jakie są? One mają być napięte tak, że ani rusz ?

A gdzie ten brzęczek się znajduje? Pisk słyzsze z przodu. Olej i filtry pozmieniane dodam, że to automat i tu również wszystko zmienione co trzeba

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2016, 21:26

piotrpanter pisze:że wszystkie paski klinowe jakie są?
możesz wszystkie ale z naciskiem na ten do alternatora
piotrpanter pisze:One mają być napięte tak, że ani rusz ?
no powinny być napięte ale tez bez przesady - zbyt mocno tez nie mogą być

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 23 mar 2016, 21:34

Okej jutro wszystko sprawdzę dzięki za pomoc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl