[B4 1.9 1Z] Wyciek płynu chłodzącego po nagrzaniu silnika
[B4 1.9 1Z] Wyciek płynu chłodzącego po nagrzaniu silnika
Witam. Mam taki problem. Ostatnio zauważyłem, że wycieka mi dość mocno płyn chłodniczy z okolic gdzie jest taka czerwona nakrętka chyba do spuszczania płynu lub gdzieś wyżej z okolic czujnika temp. Chyba, ze to może chłodnica gdzieś poszła..ale to by chyba cały czas ciekło. Gdy wyłączę silnik nic nie kapie. Na zimnym również. Dzieje się tak tylko wtedy gdy silnik jest nagrzany powyżej 90st. Temp. dochodzi prawie do stu. Nie wiem co może być przyczyną. Może ktoś z Was mi podpowie. Aha i jeszcze jedno. Od jakiej temp powinny włączać się wiatraki. Bo u mnie przy około 100 nadal nie chodzą. Boję się, że uszkodzę silnik. Będę wdzięczny za porady. Pozdrawiam.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wyjmij wtyczkę z czujnika w chłodnicy i sprawdź na zwarcie czy wentylatory startują.
Jak masz vaga to możesz porównac sobie temperatury jakię są widziane przez kompa i ta na liczniku.
Co do wycieków , to jak zarobi sie ciśnienie w układzie to zaczyna ubywać, więc musisz obserwować skąd to wypływa ten płyn.
Jak masz vaga to możesz porównac sobie temperatury jakię są widziane przez kompa i ta na liczniku.
Co do wycieków , to jak zarobi sie ciśnienie w układzie to zaczyna ubywać, więc musisz obserwować skąd to wypływa ten płyn.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Oczywiście że może to być opaska a przewód wody jest zaraz nad korkiem spustowym. Od góry przejedź palcem po styki węża z króćcem i będziesz widział czy jest mokro.
Co do czujnika to albo podpiąć pod vag albo sprawdzić jego oporność miernikiem.
[ Dodano: 2016-03-28, 21:50 ]
Sprawdź jeszcze czy wiatraki działają oraz czy przy ponad 90 stopniach chłodnica jest ciepła.
Co do czujnika to albo podpiąć pod vag albo sprawdzić jego oporność miernikiem.
[ Dodano: 2016-03-28, 21:50 ]
Sprawdź jeszcze czy wiatraki działają oraz czy przy ponad 90 stopniach chłodnica jest ciepła.