Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Czy mogę założyć takie wtryski?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 mar 2016, 20:37

hej pisze:Nakrętki na wtryskach tak poniżej pokrywy zaworów ,a wtyczka od sterującego chyba idzie w stronę kabiny
więc wygląda , że masz mix'a
sterujący dwu sprężynowy , a pozostałe jednosprężynowe.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 30 mar 2016, 20:37

Sprawdź dokładnie! Jeżeli w stronę kabiny koło filtra paliwa, masz dwusprężynowe.

PS Najlepiej daj zdjęcie twojego silnika jak to wygląda.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 mar 2016, 22:10

hej pisze:Nakrętki na wtryskach tak poniżej pokrywy zaworów ,a wtyczka od sterującego chyba idzie w stronę kabiny
Z opisu wynika że faktycznie masz mix :roll: zwykłe jednosprężynkowe maja nakrętki ponizej pokrywy ,cięzko kluczem płaskim się do nich dobrać ...a sterujący jest ciut powyzej pokrywy i kabel wychodzi z niego w stronę przodu auta ...w stronę ściany grodziowej wychodzi kabelek w sterujacym dwuspręzynkowym ...tak czy inaczej i tak najlepiej wymienić na jakiś komplet dwuspręzynkowych .Wtryski jednospręzynkowe mają same wady .Silnik na jednosprezynkowych zawsze pracuje trochę ''twardziej '' ,bo mają cisnienie otwarcia prawie 250 barów , bardzo często pada cewka we wtrysku sterującym .Poza tym dużo wyższe cisnienie otwarcia, jest bardziej wymagajace dla pompy wtryskowej ...jednym słowem wymieniamy je na dwusprężynkowe jak tylko nadarzy się okazja

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 30 mar 2016, 22:19

Munior, kolega hej ma taką właściwość. Z tego co napisałeś, kolega jak planuje zwiększyć moc to niech te afn-y bierze. Ale jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to te trzy jednospręzynowe są zamontowane jak powinno być w przypadku jednospręzynowych czy dwuspręzynowych :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 mar 2016, 22:25

AdiGassler pisze:kolega hej ma taką właściwość. Z tego co napisałeś, kolega jak planuje zwiększyć moc to niech te afn-y bierze. Ale jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to te trzy jednospręzynowe są zamontowane jak powinno być w przypadku jednospręzynowych czy dwuspręzynowych :?:
Że co :?: :shock:
Ostatnio zmieniony 30 mar 2016, 22:30 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 30 mar 2016, 22:29

Jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to jak jednosprężynowe są zamontowane?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 mar 2016, 22:30

AdiGassler pisze:Jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to jak jednosprężynowe są zamontowane?
Pomijajac sensowność takiego mixu ,to żaden problem techniczny zamontować jeden inny wtryskiwacz . Co ciekawe, silnik chodzi równo ,mimo różnicy cisnienia otwarcia sterującego ...zakładałem kiedyś na krótki okres ,taki sterujący ,do kompletu jednospręzynkowych ,zanim własciciel nie znalazł dobrego kompletu i sam się trochę zdziwiłem że silnik nie ''kuleje ''

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 31 mar 2016, 19:41

Dobra zglądałem pod maske I jest tak że wtryski wszystkie są poniżej dekla zaworów przewód elektryczny od sterującego wtrysku wychodzi w stronę chłodnicy a kostka jest podłączona przy filtrze paliwa

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 mar 2016, 19:56

To masz kompletne jednosprężynowe.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 01 kwie 2016, 07:43

A ma ktoś może pewne kompletne 4szt. Wtrysków AFN

[ Dodano: 2016-04-01, 07:43 ]
to co mogę założyć te wtryski które załączyłem w pierwszym poście do mojego 1 Zta na boschu i czy muszę ustakiać potem dawke paliwa i kąt wtrysku?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 kwie 2016, 08:13

Możesz założyc, ale potrzebujesz dodatkowo przewody wtryskiwaczy ( te metalowe )
i szpilki dłuższe oraz jakis dystans bedziesz musiał podłożyc sobie.

Dawka i Kąt wtrysku oczywiście do sprawdzenia, wtryskiwacze mają cisnienie 190 / 300
a Twoje obecne 246 bar , więc kąt zmieni się po zmianie wtrysków.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 15 kwie 2016, 22:33

A jakiej długości potrzebuje szpilki i czy mają normalny gwint może bym zastosował śruby zamiast szpilek.?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl