więc wygląda , że masz mix'ahej pisze:Nakrętki na wtryskach tak poniżej pokrywy zaworów ,a wtyczka od sterującego chyba idzie w stronę kabiny
sterujący dwu sprężynowy , a pozostałe jednosprężynowe.
Z opisu wynika że faktycznie masz mix :roll: zwykłe jednosprężynkowe maja nakrętki ponizej pokrywy ,cięzko kluczem płaskim się do nich dobrać ...a sterujący jest ciut powyzej pokrywy i kabel wychodzi z niego w stronę przodu auta ...w stronę ściany grodziowej wychodzi kabelek w sterujacym dwuspręzynkowym ...tak czy inaczej i tak najlepiej wymienić na jakiś komplet dwuspręzynkowych .Wtryski jednospręzynkowe mają same wady .Silnik na jednosprezynkowych zawsze pracuje trochę ''twardziej '' ,bo mają cisnienie otwarcia prawie 250 barów , bardzo często pada cewka we wtrysku sterującym .Poza tym dużo wyższe cisnienie otwarcia, jest bardziej wymagajace dla pompy wtryskowej ...jednym słowem wymieniamy je na dwusprężynkowe jak tylko nadarzy się okazjahej pisze:Nakrętki na wtryskach tak poniżej pokrywy zaworów ,a wtyczka od sterującego chyba idzie w stronę kabiny
Że co :?: :shock:AdiGassler pisze:kolega hej ma taką właściwość. Z tego co napisałeś, kolega jak planuje zwiększyć moc to niech te afn-y bierze. Ale jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to te trzy jednospręzynowe są zamontowane jak powinno być w przypadku jednospręzynowych czy dwuspręzynowych :?:
Pomijajac sensowność takiego mixu ,to żaden problem techniczny zamontować jeden inny wtryskiwacz . Co ciekawe, silnik chodzi równo ,mimo różnicy cisnienia otwarcia sterującego ...zakładałem kiedyś na krótki okres ,taki sterujący ,do kompletu jednospręzynkowych ,zanim własciciel nie znalazł dobrego kompletu i sam się trochę zdziwiłem że silnik nie ''kuleje ''AdiGassler pisze:Jeżeli sterujący jest dwuspręzynowy, to jak jednosprężynowe są zamontowane?