Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 mar 2016, 17:06

Robbert126p pisze:Silnik odpalił z przekaźnikiem nr 30 w ręce jak mniemam tak nie powinno być?
dziwne, chodź już kiedyś ktoś pisał że miał podobnie

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 01 mar 2016, 18:22

Przelutowalem teraz przekaźnik i nadal to samo ciągle szarpie pow 3tys i nie chce się dalej wkrecic gdy silnik jest zapalony po wyciagnieciu przekaźnika obroty faluja i objawy nadal występują po podłączeniu przekaźnika jedynie wolne obroty wracają do normy :/

[ Dodano: 2016-03-01, 18:22 ]
Wyciągnąłem teraz przepływomierz i patrząc na niego tak jak jest zamocowany to od strony silnika na dole są 2 wężyki i jeden jest tak jakby przypalony na końcu patrząc od środka to ten który wychodzi z tej "dyszy" on jest za coś odpowiedzialny?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 mar 2016, 18:25

Robbert126p, nie wiem o jakich wężykach mówisz, zapodaj fotkę

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 01 mar 2016, 19:40

http://img17.staticclassifieds.com/imag ... goszcz.jpg Ten wężyk który jest tutaj podłączony po lewej stronie na zdjęciu jest u mnie przypalony i tak jakby zaślepiony

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 mar 2016, 19:44

Jak juz ci pisałem w sb sa to wężyki podciśnienia otwierające klape ciepłe-zimne powietrze. To że zaślepione to dobrze, pytanie czy przy przepustnicy tez zaślepione.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 01 mar 2016, 22:34

Sprawdziłem przy przepustnicy też zaslepione teraz jak odpaliłem auto nawet się nie nagrzalo zbytnio i już nie chce odpalić trzeba znowu czekać

[ Dodano: 2016-03-01, 20:24 ]
Gdyby był padnięty czujnik halla przy aparacie mogło by się tak dziać? Bo ja już tracę pomysły :-/

[ Dodano: 2016-03-01, 22:34 ]
Jak tak patrze na tą cąłą sytuacje to może winny jest sterownik bo skoro auto pracuje po wyciągnieciu przekaźnika nr 30 może tutaj leży problem?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 mar 2016, 16:01

Robbert126p pisze:Jak tak patrze na tą cąłą sytuacje to może winny jest sterownik bo skoro auto pracuje po wyciągnieciu przekaźnika nr 30 może tutaj leży problem?
sterowniki rzadko kiedy się psują więc moim zdaniem to nie to

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 02 mar 2016, 17:14

Auto zostało "wyleczone" przyczyna była banalna i naprawa praktycznie darmowa otóż winna okazała się główna wtyczka listwy wtryskowej poprzedni właściciel coś tam grzebał i nie wsadził zawleczki i wtyczka na skutek wibracji się poluzowała nie mam zielonego pojęcia dlaczego była zależność że zimny palił a ciepły nie ale docisnąłem wtyczkę wsadziłem zawleczkę auto śmiga aż miło wszystkie objawy sie straciły nie ma przerywania odpala niezależnie od temp. i ciągle od 1 strzała idzie jak rakieta czyli to było przyczyną szkoda że szukałem tak długo ale szczęscie w nieszczęsciu że nie oddałem auta do mechanika... wielkie dzieki za wszelką pomoc i udzielenie wszelkich rad auto zostało "naprawione" temat do zamknięcia

dawborsuk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwie 2016, 10:20

Post autor: dawborsuk » 03 kwie 2016, 11:03

też mam taki problem że audi szarpie i nie ma mocy a jak wyciągłem przekaźnik 30 to nie to auto ale mam problem z kupnem takiego bo maja ale na 4 piny a nie na 5 i nie wiem czy może być z czterema pinami bo może za coś ten piaty odpowiadać

tomson_99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 kwie 2016, 13:26

[B4 2.0 ABK] Przerywa strzela między 2000-3000obr

Post autor: tomson_99 » 03 kwie 2016, 14:02

Witam z góry przepraszam za wszystkie błędy ale jestem tu nowy więc może wybaczycie :-D
Ostatniego czasu moja audi się rozsypała a silnik był jeszcze ok więc zrobiłem buggy od tego czasu staram się dojść do ładu z moim ABK . Problem polega na tym że silnik odpala ładnie trzyma niskie
ale przy dodaniu gazu od 2 tyś strzela przerywa i nie chce wejść wyżej, jeśli uda się już wejść powyżej 3000 pracuje idealnie :mrgreen: ale jak spadnie doo 2-3 tyś znowu to samo :-/
Nie mam już pojęcia co to może być obstawiam zapłon ale nie wiem co konkretnie.
Z góry dzięki za pomoc :-)
Wymieniłem już w nim:
-pompa paliwa
-regulator ciśnienia
-świece
-przewody i kopułka z palcem wydają się ok
-Sonda lambda
-czujnik stukowy
-czujnik temp niebieski
-zregenerowałem przepływke
-przelutowałem przekaźnik 30
-cewka zapłonowa (kupiłem używaną )

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 kwie 2016, 14:48

tomson_99 pisze:Nie mam już pojęcia co to może być obstawiam zapłon ale nie wiem co konkretnie.
nio, a nie próbowałeś bodaj metoda prób i błędów kręcić aparatem? wiem że to nie jest metoda na ustawienie zapłonu ale byś przynajmniej sprawdził czy jest jakaś zmiana. A w abk zapłon to podstawa by silnik śmigał prawidłowo.

No bo dużo rzeczy powymieniałeś ale też nie wiem czy to było nowe graty, jak nowe to jakich firm bo z zamiennikami to tez różnie bywa.

tomson_99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 03 kwie 2016, 13:26

Post autor: tomson_99 » 03 kwie 2016, 17:19

zapłon jest ustawiony ok z resztą powyżej 3000 pracuje idealnie więc to odrzucam miałem na myśli bardziej cewke albo moduł da się ją jakoś sprawdzić ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 kwie 2016, 17:54

tomson_99 pisze:zapłon jest ustawiony ok
według procedury dla abk?

Cewkę i moduł sprawdzić się pewnie da ale ja nie wiem jak.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 03 kwie 2016, 18:05

Opisy sprawdzania cewki czy modułu gdzieś tu mi kiedyś mignęły. Nie ma sensu po raz n-ty tego pisać. Wszystko do znalezienia przez GOOGLE. <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 kwie 2016, 18:15

elektronic pisze:Opisy sprawdzania cewki czy modułu gdzieś tu mi kiedyś mignęły. Nie ma sensu po raz n-ty tego pisać. Wszystko do znalezienia przez GOOGLE. <ok>
pewnie masz rację, że gdzieś jest

Ja właśnie znalazłem u siebie dane cewki
Pierwotne 0,5-1,5 &#937;
Wtórne 5000-9000 &#937;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl