dziwne, chodź już kiedyś ktoś pisał że miał podobnieRobbert126p pisze:Silnik odpalił z przekaźnikiem nr 30 w ręce jak mniemam tak nie powinno być?
[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Przelutowalem teraz przekaźnik i nadal to samo ciągle szarpie pow 3tys i nie chce się dalej wkrecic gdy silnik jest zapalony po wyciagnieciu przekaźnika obroty faluja i objawy nadal występują po podłączeniu przekaźnika jedynie wolne obroty wracają do normy
[ Dodano: 2016-03-01, 18:22 ]
Wyciągnąłem teraz przepływomierz i patrząc na niego tak jak jest zamocowany to od strony silnika na dole są 2 wężyki i jeden jest tak jakby przypalony na końcu patrząc od środka to ten który wychodzi z tej "dyszy" on jest za coś odpowiedzialny?
[ Dodano: 2016-03-01, 18:22 ]
Wyciągnąłem teraz przepływomierz i patrząc na niego tak jak jest zamocowany to od strony silnika na dole są 2 wężyki i jeden jest tak jakby przypalony na końcu patrząc od środka to ten który wychodzi z tej "dyszy" on jest za coś odpowiedzialny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
http://img17.staticclassifieds.com/imag ... goszcz.jpg Ten wężyk który jest tutaj podłączony po lewej stronie na zdjęciu jest u mnie przypalony i tak jakby zaślepiony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Sprawdziłem przy przepustnicy też zaslepione teraz jak odpaliłem auto nawet się nie nagrzalo zbytnio i już nie chce odpalić trzeba znowu czekać
[ Dodano: 2016-03-01, 20:24 ]
Gdyby był padnięty czujnik halla przy aparacie mogło by się tak dziać? Bo ja już tracę pomysły
[ Dodano: 2016-03-01, 22:34 ]
Jak tak patrze na tą cąłą sytuacje to może winny jest sterownik bo skoro auto pracuje po wyciągnieciu przekaźnika nr 30 może tutaj leży problem?
[ Dodano: 2016-03-01, 20:24 ]
Gdyby był padnięty czujnik halla przy aparacie mogło by się tak dziać? Bo ja już tracę pomysły
[ Dodano: 2016-03-01, 22:34 ]
Jak tak patrze na tą cąłą sytuacje to może winny jest sterownik bo skoro auto pracuje po wyciągnieciu przekaźnika nr 30 może tutaj leży problem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Auto zostało "wyleczone" przyczyna była banalna i naprawa praktycznie darmowa otóż winna okazała się główna wtyczka listwy wtryskowej poprzedni właściciel coś tam grzebał i nie wsadził zawleczki i wtyczka na skutek wibracji się poluzowała nie mam zielonego pojęcia dlaczego była zależność że zimny palił a ciepły nie ale docisnąłem wtyczkę wsadziłem zawleczkę auto śmiga aż miło wszystkie objawy sie straciły nie ma przerywania odpala niezależnie od temp. i ciągle od 1 strzała idzie jak rakieta czyli to było przyczyną szkoda że szukałem tak długo ale szczęscie w nieszczęsciu że nie oddałem auta do mechanika... wielkie dzieki za wszelką pomoc i udzielenie wszelkich rad auto zostało "naprawione" temat do zamknięcia
[B4 2.0 ABK] Przerywa strzela między 2000-3000obr
Witam z góry przepraszam za wszystkie błędy ale jestem tu nowy więc może wybaczycie
Ostatniego czasu moja audi się rozsypała a silnik był jeszcze ok więc zrobiłem buggy od tego czasu staram się dojść do ładu z moim ABK . Problem polega na tym że silnik odpala ładnie trzyma niskie
ale przy dodaniu gazu od 2 tyś strzela przerywa i nie chce wejść wyżej, jeśli uda się już wejść powyżej 3000 pracuje idealnie :mrgreen: ale jak spadnie doo 2-3 tyś znowu to samo
Nie mam już pojęcia co to może być obstawiam zapłon ale nie wiem co konkretnie.
Z góry dzięki za pomoc
Wymieniłem już w nim:
-pompa paliwa
-regulator ciśnienia
-świece
-przewody i kopułka z palcem wydają się ok
-Sonda lambda
-czujnik stukowy
-czujnik temp niebieski
-zregenerowałem przepływke
-przelutowałem przekaźnik 30
-cewka zapłonowa (kupiłem używaną )
Ostatniego czasu moja audi się rozsypała a silnik był jeszcze ok więc zrobiłem buggy od tego czasu staram się dojść do ładu z moim ABK . Problem polega na tym że silnik odpala ładnie trzyma niskie
ale przy dodaniu gazu od 2 tyś strzela przerywa i nie chce wejść wyżej, jeśli uda się już wejść powyżej 3000 pracuje idealnie :mrgreen: ale jak spadnie doo 2-3 tyś znowu to samo
Nie mam już pojęcia co to może być obstawiam zapłon ale nie wiem co konkretnie.
Z góry dzięki za pomoc
Wymieniłem już w nim:
-pompa paliwa
-regulator ciśnienia
-świece
-przewody i kopułka z palcem wydają się ok
-Sonda lambda
-czujnik stukowy
-czujnik temp niebieski
-zregenerowałem przepływke
-przelutowałem przekaźnik 30
-cewka zapłonowa (kupiłem używaną )
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nio, a nie próbowałeś bodaj metoda prób i błędów kręcić aparatem? wiem że to nie jest metoda na ustawienie zapłonu ale byś przynajmniej sprawdził czy jest jakaś zmiana. A w abk zapłon to podstawa by silnik śmigał prawidłowo.tomson_99 pisze:Nie mam już pojęcia co to może być obstawiam zapłon ale nie wiem co konkretnie.
No bo dużo rzeczy powymieniałeś ale też nie wiem czy to było nowe graty, jak nowe to jakich firm bo z zamiennikami to tez różnie bywa.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek