[B3 2.0 16v 6A] Układ wydechowy od innego motoru
[B3 2.0 16v 6A] Układ wydechowy od innego motoru
Pytanie czy podejdzie układ wydechowy od 1.8s do mojej 2.0 16v?
i czy w naszych b3 jest a raczej powinno być złącze elastyczne?
Mój się rozpadł po ucieczce do płytkiego rowu przed czołowym dzwonem:-(
i czy w naszych b3 jest a raczej powinno być złącze elastyczne?
Mój się rozpadł po ucieczce do płytkiego rowu przed czołowym dzwonem:-(
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W niektórych B3kach role złącza elastycznego pełniło "jajko" między "portkami" a katalizatorem jak było skręcone na sprężynach.krzysiek.ruski pisze:i czy w naszych b3 jest a raczej powinno być złącze elastyczne?
Do od "portek" powinien pasować układ wydechowy od innego modelu. Właściwie to chyba wszystkie silniki od 2.0 8V w duł miały taki sam mniej wydajny wydech.krzysiek.ruski pisze: ważne czy będą puchy pasować do budy i kolektora a resztę się przespawa
Choć patrząc bo rysunkach (1A) http://www.vagcat.com/p/B071/039100.png to 6A miało katalizator skręcany z tłumikiem środkowym. Tutaj opis do rysunku: www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1990/111/50/1112704/ (wszystko dal wersji bez q)
I już wiem, że nie pasuje. audi 80 model 16V ma obniżone zawieszenie a co za tym idzie inne wyprofilowanie rury nad belką i wieszaki też są w innych miejscach. Dodam jeszcze ze końcowa pucha jest krótsza w 16V.
Bardzo ciezko znaleźć używke a ze trafiłem cały układ od 1.8s praktycznie nowy za grosze (80pln) to czeka mnie adaptacja flexem i migomatem.
Poradzicie czy warto zostawic strumiennice która mam wstawioną czy ja wywalic? Zmiesci sie przed srodkowym tlumikiem i sie zastanawiam
Bardzo ciezko znaleźć używke a ze trafiłem cały układ od 1.8s praktycznie nowy za grosze (80pln) to czeka mnie adaptacja flexem i migomatem.
Poradzicie czy warto zostawic strumiennice która mam wstawioną czy ja wywalic? Zmiesci sie przed srodkowym tlumikiem i sie zastanawiam
Ja właśnie jestem po wymianie całego wydechu w moim 6A
Wydech idealnie się sprawuje - dźwięk jest w sam raz !!!
Tłumik końcowy pasuje od cabrio 2.8
http://autowanda.pl/?page=catalog/brows ... et=0&sort=
Tłumik końcowy bosal - BOSAL 105-127 oryginał
Da się go kupić za około 300 zł.
Tłumik środkowy dałem zrobić na zmówienie z nierdzewki w firmie Peśla - koszt około 300 zł. - zrobili mi odpowiednik tłumika BOSAL 105-125
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=7685490
Jutro wgram fotki jak to wygląda
Bardzo długo kombinowałem jaki wydech dać zrobić - ten co mam to ideał - wyraźnie jest wyeksponowany dźwięk dwóch litrów ale w ogóle nie występuje efekt głośnego warczenia jak to czasem się słyszy w stuningowanych autach
krzysiek.ruski - strumienice wywal całkiem bo mało co pomaga
Lepsze ori tłumiki z dużym przekrojem
Powiedz jesteś z południa Polski ???
Wydech idealnie się sprawuje - dźwięk jest w sam raz !!!
Tłumik końcowy pasuje od cabrio 2.8
http://autowanda.pl/?page=catalog/brows ... et=0&sort=
Tłumik końcowy bosal - BOSAL 105-127 oryginał
Da się go kupić za około 300 zł.
Tłumik środkowy dałem zrobić na zmówienie z nierdzewki w firmie Peśla - koszt około 300 zł. - zrobili mi odpowiednik tłumika BOSAL 105-125
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=7685490
Jutro wgram fotki jak to wygląda
Bardzo długo kombinowałem jaki wydech dać zrobić - ten co mam to ideał - wyraźnie jest wyeksponowany dźwięk dwóch litrów ale w ogóle nie występuje efekt głośnego warczenia jak to czasem się słyszy w stuningowanych autach
krzysiek.ruski - strumienice wywal całkiem bo mało co pomaga
Lepsze ori tłumiki z dużym przekrojem
Powiedz jesteś z południa Polski ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
- Lokalizacja: WuWuA
@ziemor
Napisz proszę jak się sprawuje tłumik po tych kilku miesiącach użytkowania, zima itp? Jak wyglądają te końcówki, jakaś korozja?
Czy miałeś robione wypełnienie tłumika i średnicę rur na zamówienie (niestandardowe) czy też kupiłeś dokładnie to co oferuje Peśla?
Nie ukrywam, że cena do wyglądu i jakości (czytane na innych forach) wydaję się całkiem rozsądna.
Napisz proszę jak się sprawuje tłumik po tych kilku miesiącach użytkowania, zima itp? Jak wyglądają te końcówki, jakaś korozja?
Czy miałeś robione wypełnienie tłumika i średnicę rur na zamówienie (niestandardowe) czy też kupiłeś dokładnie to co oferuje Peśla?
Nie ukrywam, że cena do wyglądu i jakości (czytane na innych forach) wydaję się całkiem rozsądna.
Jak na razie wszystko idealnie
Tłumiki były trzy teraz są dwa - pierwszy za sondą lambda wyrzuciłem - był to tłumik przelotowy (może potrzebny - nie wiem)
Bosala pomalowałem dwa razy farbą do tłumików
Środkowy Peśla to standard - nic nie kombinowałem
Jedyne co to nie sprawdziłem szlifierką czy aby to na pewno nierdzewka - sprawdzę to choć Peśla zapewniała mnie że na pewno zrobią mi z nierdzewki
Dżwięk - ideał - nie jest za głośny jak w "tuningowanych" autach
Pozdry i polecam to rozwiązanie - tanio i jak dala mnie to super
---
Tłumiki były trzy teraz są dwa - pierwszy za sondą lambda wyrzuciłem - był to tłumik przelotowy (może potrzebny - nie wiem)
Bosala pomalowałem dwa razy farbą do tłumików
Środkowy Peśla to standard - nic nie kombinowałem
Jedyne co to nie sprawdziłem szlifierką czy aby to na pewno nierdzewka - sprawdzę to choć Peśla zapewniała mnie że na pewno zrobią mi z nierdzewki
Dżwięk - ideał - nie jest za głośny jak w "tuningowanych" autach
Pozdry i polecam to rozwiązanie - tanio i jak dala mnie to super
---
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
- Lokalizacja: WuWuA