[B3 20v 7A] Oil catch tank i usuwanie filtra oparów
[B3 20v 7A] Oil catch tank i usuwanie filtra oparów
Hej, czy ma ktoś zdjęcie po zamontowaniu kasztanka i usunięciu filtra? Biorę sie za to u siebie i chcialbym wiedziec np za co odpowiada przewód zaznaczony na zdjęciu, zaczyna sie on w trójniku i wchodzi w scianke grodziową, to samo dotyczy sztywnego przewodu idącego wzdłuż prawego błotnika.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
etkę byś odpalił, tam wszystko jest.
Robiłem to u siebie. Sztywny przewód to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ja tam dałem filterek i puściłem wolno w powietrze.
Podciśnienia z pierwszego obrazka idą albo do zbiorniczka w lewym nadkolu albo do sterowania blokadą dyfra.
Ciebie interesuje odma i filtr aktywny. Wszystko wyjebać, odmę w catch can'a i powrót do miski. Wejścia odmy do przepustnicy albo do kolektora dolotowego zaślepić. Wywalić te pieprzone filtry. Zostawić wyjśćie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa, musi być.
Robiłem to u siebie. Sztywny przewód to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ja tam dałem filterek i puściłem wolno w powietrze.
Podciśnienia z pierwszego obrazka idą albo do zbiorniczka w lewym nadkolu albo do sterowania blokadą dyfra.
Ciebie interesuje odma i filtr aktywny. Wszystko wyjebać, odmę w catch can'a i powrót do miski. Wejścia odmy do przepustnicy albo do kolektora dolotowego zaślepić. Wywalić te pieprzone filtry. Zostawić wyjśćie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa, musi być.