Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 20v 7A] Oil catch tank i usuwanie filtra oparów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

[B3 20v 7A] Oil catch tank i usuwanie filtra oparów

Post autor: Don Vito » 07 kwie 2016, 17:22

Hej, czy ma ktoś zdjęcie po zamontowaniu kasztanka i usunięciu filtra? Biorę sie za to u siebie i chcialbym wiedziec np za co odpowiada przewód zaznaczony na zdjęciu, zaczyna sie on w trójniku i wchodzi w scianke grodziową, to samo dotyczy sztywnego przewodu idącego wzdłuż prawego błotnika.
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 kwie 2016, 22:33

etkę byś odpalił, tam wszystko jest.
Robiłem to u siebie. Sztywny przewód to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ja tam dałem filterek i puściłem wolno w powietrze.
Podciśnienia z pierwszego obrazka idą albo do zbiorniczka w lewym nadkolu albo do sterowania blokadą dyfra.
Ciebie interesuje odma i filtr aktywny. Wszystko wyjebać, odmę w catch can'a i powrót do miski. Wejścia odmy do przepustnicy albo do kolektora dolotowego zaślepić. Wywalić te pieprzone filtry. Zostawić wyjśćie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa, musi być.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 kwie 2016, 12:38

Tak jak Leo opisał. Nie bawić się w nowe wynalazki tylko kupić porządnego kasztanka (dwukomorowy z siatką) a resztę według schematu. 7A ma tyle dobrze, że ma fabryczny spływ dość dobrze wymyślony i nie będzie problemu. Ważne aby dolot szczelnie zaślepić!
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga