Spokojnie jechałem, kiedy usłyszałem dziwny dzwięk, wydaje mi się, że czasem ustaje.
Zdjąłem pokrywy zaworow i zaraz pójdę zrobić zdjęcia, wszystko wygląda jakby było ok
Czy ktoś miał podobny problem?
Bardzo proszę o pomoc.
[B4 2.6 ABC] chodzi jak diesel, pomoc w diagnozie
Masz rację, jeden zaworek olejowy nie pracuje. Zamówiłem dzisiaj nowy, mam nadzieję, że wymiana pomoże.
[ Dodano: 2016-04-06, 18:45 ]
wymieniłem zaworek w jednej z głowic i to nie rozwiązało problemu, w lewej głowicy olej wylatuje przez zawór a w prawej, w której jest nowy zawór jest sucho.
Czy mam zdejmować kolektor dolotowy i szukać pod nim? Tam też są jakieś zawory albo kanały?
[ Dodano: 2016-04-06, 18:45 ]
wymieniłem zaworek w jednej z głowic i to nie rozwiązało problemu, w lewej głowicy olej wylatuje przez zawór a w prawej, w której jest nowy zawór jest sucho.
Czy mam zdejmować kolektor dolotowy i szukać pod nim? Tam też są jakieś zawory albo kanały?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ciekawe czy po zdjęciu głowicy też zlokalizujesz ten zatkany kanał. Aby dostać się tych, które rozprowadzają olej po popychaczach to trzeba by było otwory technologiczne otwierać (miejsca gdzie był robiony kanał ślepy bo obu końcach).
Co do zrobienia jednej głowicy to wyjdzie z 500-1000zł z robotą silnik tak ze 700-1000zł plus wymiana 300-600zł.
Jedna i druga opcja ma swoje zalety i wady.
Robienie głowicy:
+ jak się zajrzy do silnika to będzie mniej więcej widmo na czym się stoi.
- nie wiadomo czy uda się zlokalizować zator i czy na pewno jest on w głowicy i czy nie pojawi się gdzieś indziej jeśli silnik jest zaszlamiony, można kupić drugą głowicę bo są tanie do tego silnika.
Drugi silnik:
+ nie trzeba grzebać jeśli się kupi w dobry stanie
- dalej trzeba będzie pakować kasę jeśli się kupi w złym stanie.
Może zajrzyj do swojego i jeśli się nie uda zlokalizować zatoru to zastanów się jeszcze raz.
Co do zrobienia jednej głowicy to wyjdzie z 500-1000zł z robotą silnik tak ze 700-1000zł plus wymiana 300-600zł.
Jedna i druga opcja ma swoje zalety i wady.
Robienie głowicy:
+ jak się zajrzy do silnika to będzie mniej więcej widmo na czym się stoi.
- nie wiadomo czy uda się zlokalizować zator i czy na pewno jest on w głowicy i czy nie pojawi się gdzieś indziej jeśli silnik jest zaszlamiony, można kupić drugą głowicę bo są tanie do tego silnika.
Drugi silnik:
+ nie trzeba grzebać jeśli się kupi w dobry stanie
- dalej trzeba będzie pakować kasę jeśli się kupi w złym stanie.
Może zajrzyj do swojego i jeśli się nie uda zlokalizować zatoru to zastanów się jeszcze raz.
udało mi się lekko przedmuchać kanał i wypadł z niego kawałek białego/kremowego silikonu.
spuściłem olej i wyglądał całkiem ok, jeszcze go nie filtrowałem ale po zdjęciu filtra znalazłem w nim trochę silikonu, tego samego który wypadł z kanału.
Zastanawiam się skąd on może być, ma ktoś jakieś pomysły?
… zaraz wrzuce fotki
http://www.fotosik.pl/zdjecie/34c753eedda7e3bb
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a215a2748bd52460
spuściłem olej i wyglądał całkiem ok, jeszcze go nie filtrowałem ale po zdjęciu filtra znalazłem w nim trochę silikonu, tego samego który wypadł z kanału.
Zastanawiam się skąd on może być, ma ktoś jakieś pomysły?
… zaraz wrzuce fotki
http://www.fotosik.pl/zdjecie/34c753eedda7e3bb
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a215a2748bd52460