[abk 2.0] Dławiący się gaz
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
[abk 2.0] Dławiący się gaz
Witam od czasu do czasu po kilku kilometrach audi na niskich biegach gaz zaczyna się dusić jakby brakowało gazu. Po przełączeniu na benzynę i na gaz wraca do normy trochę działa normalnie a potem znowu zaczyna się dusić pomaga tylko jak zgaszę silnik na 3-4 min.Działa normalnie do czasu gdy nie trafię na jakiś korek w mieście czy coś. Co może być nie tak? Gaz zwykły mikser wchodzi do filtra powierza przed przepływomierzem. A i poprzedni właściciel zmienił parownik na 100 konny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Rozwiazales może już ten problem? Bo mam to samo a nie chce nowego tematu zakładać mam te same problemy wczoraj podmienilem parownik przejażdżka i nadal to samo auto przejedzie troszkę na gazie potem znowu traci moc przelacze na benzynę wszystko ok z powrotem na gaz chwilę chodzi potem objawy wracają dodam jeszcze że wymieniłem świece i kable na nowe i parownik podmienilem lecz nie pomoglo
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35
Do ABK to tylko sekwencja wchodzi w grę, bo możesz mieć problemy na zwykłym gazie, miałem przez jakiś czas ABK ze zwykłą instalacją gazową, gazownik za przerobienie na sekwencję wziął 1tyś ale autko nie do poznania Filtr powietrza musisz mieć czysty, flterek gazu, cewki mogą Ci się blokować bo są zawalone
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kra-dam, ale kolega napisał że
I ja nadal obstawiam źle wyregulowaną instalację.
wiec rozumiem że ma sekwencjębigben pisze:Nowe wtryski od gazu full grupa.
I ja nadal obstawiam źle wyregulowaną instalację.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 10:24 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto było 3 razy u gazownika na regulacji i niestety bez poprawy. Instalacja ESGI. Wtryski zostały wymienione na takie same jak były wcześniej (w tamtych jeden wtrysk lał, auto nie przełączało się na gaz) dlatego zostały wymienione. Silnik trzęsie na tych wtryskach na tamtych był spokój.
Muszę kupić interfejs do gazu. Który polecacie żeby się nie wpakować?
[ Dodano: 2016-05-09, 10:20 ]
Byłem jeszcze raz na regulacji. Mapa wygląda idealnie, gaz i benzyna w linii. A trzęsie i sie dlawi jak wcześniej. Chyba nie ma mocnych na to auto.
Muszę kupić interfejs do gazu. Który polecacie żeby się nie wpakować?
[ Dodano: 2016-05-09, 10:20 ]
Byłem jeszcze raz na regulacji. Mapa wygląda idealnie, gaz i benzyna w linii. A trzęsie i sie dlawi jak wcześniej. Chyba nie ma mocnych na to auto.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:25
- Lokalizacja: jestem?
Też nie mogłem poradzić. U mnie po montażu używanej sekwencji trzęsło silnikiem i palił jak smok. Zatankowane 34l starczyło na 220 km trybu mieszanego . Po wymianie na nowe wtryski (takie same OMVL) jak ręką odioł. Spalanie na poziomie (320km na 34l ) i idzie jak strzała, nie ważne benzyna czy gaz, żadnych różnic (odczuwalnych).
Oczywiście wszystko musi być sprawne ( wszelkie węże na silniku i sonda) i szczelne.
Oczywiście wszystko musi być sprawne ( wszelkie węże na silniku i sonda) i szczelne.
Mam niebieskie wtryski OMVL. Wcześniej były czarne i silnik pracował równo. Sonda jest nowa, lecz multimetr wskazuje jedną wartość napięcia (0.5V). Trzech gazowników mówiło że sonda nie jest podpięta pod instalacje gazową, i nie potrzebna jest do poprawnej pracy na gazie, ale nie wiem czy to prawda.
Podejrzewam te wtryski.
Podejrzewam te wtryski.