Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk 2.0] Dławiący się gaz

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

[abk 2.0] Dławiący się gaz

Post autor: jomiskin13 » 27 mar 2016, 22:02

Witam od czasu do czasu po kilku kilometrach audi na niskich biegach gaz zaczyna się dusić jakby brakowało gazu. Po przełączeniu na benzynę i na gaz wraca do normy trochę działa normalnie a potem znowu zaczyna się dusić pomaga tylko jak zgaszę silnik na 3-4 min.Działa normalnie do czasu gdy nie trafię na jakiś korek w mieście czy coś. Co może być nie tak? Gaz zwykły mikser wchodzi do filtra powierza przed przepływomierzem. A i poprzedni właściciel zmienił parownik na 100 konny.

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 06 kwie 2016, 16:30

Rozwiazales może już ten problem? Bo mam to samo a nie chce nowego tematu zakładać mam te same problemy wczoraj podmienilem parownik przejażdżka i nadal to samo auto przejedzie troszkę na gazie potem znowu traci moc przelacze na benzynę wszystko ok z powrotem na gaz chwilę chodzi potem objawy wracają dodam jeszcze że wymieniłem świece i kable na nowe i parownik podmienilem lecz nie pomoglo :-?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 kwie 2016, 18:18

Może emulator albo przekaźnik odcinający wtrysk benzyny nagrzewa się i świruje. Może spróbuj wyjąć bezpiecznik pompy paliwa (nr 13) i zobaczyć jak pracuje.

Inna sprawa to może jakiś syf przytyka rurkę doprowadzającą gaz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
jomiskin13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: jomiskin13 » 06 kwie 2016, 22:53

Dalej walczę z tym gazem :evil: Dodam że u mnie dzieje się to na nagrzanym silniku

Robbert126p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 lut 2016, 23:35

Post autor: Robbert126p » 12 kwie 2016, 23:36

Panowie gdy jechałem auto zaczęlo przerywać na gazie i po przelaczeniu na benzynę nie było zmiany! Czyli problem nie dotyczy tylko lpg jakieś sugestie?

bigben
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:18

Post autor: bigben » 24 kwie 2016, 17:45

Mam to samo w ABK. Wymieniłem świece, kable WN, kopułkę, palec. Nowe wtryski od gazu full grupa. Auto na gazie trzęsie się na wolnych obrotach, po jakimś czasie jazdy traci moc, dusi się, po chwili przestaje i jedzie normalnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 kwie 2016, 19:03

bigben, abk to ciężki typ :-P jeśli chodzi o gaz znaczy bardzo wymagający na dobrą regulację i podzespoły a najbardziej na wtryskiwacze. Napisz jakie masz podzespoły i ogólnie co to za instalacja.
No i bez screenów z kompa ciężko będzie określić czego to przyczyna jest.
WRC is for boys.
Group B was for men.

kra-dam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 03 lip 2015, 23:27

Post autor: kra-dam » 24 kwie 2016, 23:04

Do ABK to tylko sekwencja wchodzi w grę, bo możesz mieć problemy na zwykłym gazie, miałem przez jakiś czas ABK ze zwykłą instalacją gazową, gazownik za przerobienie na sekwencję wziął 1tyś ale autko nie do poznania :) Filtr powietrza musisz mieć czysty, flterek gazu, cewki mogą Ci się blokować bo są zawalone

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 kwie 2016, 15:43

kra-dam, ale kolega napisał że
bigben pisze:Nowe wtryski od gazu full grupa.
wiec rozumiem że ma sekwencję
I ja nadal obstawiam źle wyregulowaną instalację.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 10:24 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
WRC is for boys.
Group B was for men.

kra-dam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 03 lip 2015, 23:27

Post autor: kra-dam » 25 kwie 2016, 22:32

PieterB pewnie masz rację, wystarczy regulacja, tylko oczywiście u dobrego gazownika bo nie każdy ma o tym pojęcie...

bigben
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:18

Post autor: bigben » 09 maja 2016, 10:20

Auto było 3 razy u gazownika na regulacji i niestety bez poprawy. Instalacja ESGI. Wtryski zostały wymienione na takie same jak były wcześniej (w tamtych jeden wtrysk lał, auto nie przełączało się na gaz) dlatego zostały wymienione. Silnik trzęsie na tych wtryskach na tamtych był spokój.


Muszę kupić interfejs do gazu. Który polecacie żeby się nie wpakować?

[ Dodano: 2016-05-09, 10:20 ]
Byłem jeszcze raz na regulacji. Mapa wygląda idealnie, gaz i benzyna w linii. A trzęsie i sie dlawi jak wcześniej. Chyba nie ma mocnych na to auto.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 maja 2016, 12:51

bigben pisze:Mapa wygląda idealnie, gaz i benzyna w linii.
Sprawdzałeś czy sonda lambda pracuje? Gdy regulacja z sondy nie będzie działać to właśnie tak będzie że mapy będą się pokrywać za każdym razem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Renegat_pol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:25
Lokalizacja: jestem?

Post autor: Renegat_pol » 19 maja 2016, 05:34

Też nie mogłem poradzić. U mnie po montażu używanej sekwencji trzęsło silnikiem i palił jak smok. Zatankowane 34l starczyło na 220 km trybu mieszanego zly_ . Po wymianie na nowe wtryski (takie same OMVL) jak ręką odioł. Spalanie na poziomie (320km na 34l okok ) i idzie jak strzała, nie ważne benzyna czy gaz, żadnych różnic (odczuwalnych).

Oczywiście wszystko musi być sprawne ( wszelkie węże na silniku i sonda) i szczelne.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 maja 2016, 09:49

bigben, a co za wtrykiwacze masz?
WRC is for boys.
Group B was for men.

bigben
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:18

Post autor: bigben » 23 maja 2016, 12:18

Mam niebieskie wtryski OMVL. Wcześniej były czarne i silnik pracował równo. Sonda jest nowa, lecz multimetr wskazuje jedną wartość napięcia (0.5V). Trzech gazowników mówiło że sonda nie jest podpięta pod instalacje gazową, i nie potrzebna jest do poprawnej pracy na gazie, ale nie wiem czy to prawda.

Podejrzewam te wtryski.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga