No osprzęt ewidentnie bosha.
Ale te przewody to wołają o pomstę do nieba...
Jak najszybciej proponuję to zrobić.
Pamiętaj po wymianie rozrządu aby sprawdzić vag-iem ewentualnie ustawić kąt wtrysku
[b4 1Z] Audi 80 TDI Włodar
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- plamioniak
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 mar 2016, 19:11
- Lokalizacja: WK
Zatem bosh był w roczniku 94 a nie tylko do 92 :p
Za wymianę rozrządu jako swierzak to i tak sie raczej wole sam nie brać bo mimo iż teoretycznie wiem jak to zrobic i jest to na forum dobrze opisane to rozumiem jak ważnym elementem jest wiec wolałbym nie mieć potem zaworów do zmiany.
A właśnie 1z jest kolizyjny przy zerwaniu rozrządu ?
Przewody paliwowe aż biją po oczach wiem
Za wymianę rozrządu jako swierzak to i tak sie raczej wole sam nie brać bo mimo iż teoretycznie wiem jak to zrobic i jest to na forum dobrze opisane to rozumiem jak ważnym elementem jest wiec wolałbym nie mieć potem zaworów do zmiany.
A właśnie 1z jest kolizyjny przy zerwaniu rozrządu ?
Przewody paliwowe aż biją po oczach wiem
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
plamioniak pisze: Nieszczęsny magiel z którego osłona już podobno z rok temu spadła:
Jeśli nie leje się płyn z maglownicy, a jedynie jest trochę zapocona, koniecznie załóż nową osłonę, to może ją odratujesz. Ja kiedyś nie miałem tyle szczęścia, bo z mojej się lało (prawdopodobnie "zapiaszczyła" się z powodu zniszczonej osłony) i kupiłem używaną przekładnię od jednego z kolegów na forum. Nie potrafię jednak powiedzieć, na ile skomplikowana będzie wymiana osłony na zabudowanym maglu (ogólnie niełatwe podejście, nawet po demontażu akumulatora), bo ja osłonę wymieniłem profilaktycznie przed założeniem kupionej używki.
Tak, przy zerwaniu na pewno dojdzie do grubej kolizjiplamioniak pisze: A właśnie 1z jest kolizyjny przy zerwaniu rozrządu ?
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2016, 16:30 przez Sagitari, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
- plamioniak
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 mar 2016, 19:11
- Lokalizacja: WK
Paczka info od starszego:
- Hamulce wymieniane w tamtym roku tak jak i zaciski na nowe.
- Wszystkie "simerbloki" czyli tuleje gumowe powymieniane tak jak i przednie zawieszenie.
- Zabezpieczona podłoga i wydech (poza tłumikiem końcowym)
- Auto nie bierze oleju to chyba najważniejsze
- Sprzęgło wymieniane ok 2 lat temu czyli mniej więcej 20 tys. km temu na nowe Sachs'a
- Auto lekko dymi z rury jak sie je przeciągnie na obrotach ale nie jak w starze jakimś. Lekko.
Także przede mną jedynie chłodnica oraz jak narazie osłona magla i uszczelnianie lekkich potów.
Pózniej estetyka która myśle ze pochłonie zdecydowanie najwiecej kasy, ale tak już musi być.
Dzięki wielkie za wsparcie i podpowiedzi czas wykrzesać z auta stary urok
Fajnie ze mogę na was liczyć w razie problemów
- Hamulce wymieniane w tamtym roku tak jak i zaciski na nowe.
- Wszystkie "simerbloki" czyli tuleje gumowe powymieniane tak jak i przednie zawieszenie.
- Zabezpieczona podłoga i wydech (poza tłumikiem końcowym)
- Auto nie bierze oleju to chyba najważniejsze
- Sprzęgło wymieniane ok 2 lat temu czyli mniej więcej 20 tys. km temu na nowe Sachs'a
- Auto lekko dymi z rury jak sie je przeciągnie na obrotach ale nie jak w starze jakimś. Lekko.
Także przede mną jedynie chłodnica oraz jak narazie osłona magla i uszczelnianie lekkich potów.
Pózniej estetyka która myśle ze pochłonie zdecydowanie najwiecej kasy, ale tak już musi być.
Dzięki wielkie za wsparcie i podpowiedzi czas wykrzesać z auta stary urok
Fajnie ze mogę na was liczyć w razie problemów