Paczka info od starszego:
- Hamulce wymieniane w tamtym roku tak jak i zaciski na nowe.
- Wszystkie "simerbloki" czyli tuleje gumowe powymieniane tak jak i przednie zawieszenie.
- Zabezpieczona podłoga i wydech (poza tłumikiem końcowym)
- Auto nie bierze oleju to chyba najważniejsze
- Sprzęgło wymieniane ok 2 lat temu czyli mniej więcej 20 tys. km temu na nowe Sachs'a
- Auto lekko dymi z rury jak sie je przeciągnie na obrotach ale nie jak w starze jakimś. Lekko.
Także przede mną jedynie chłodnica oraz jak narazie osłona magla i uszczelnianie lekkich potów.
Pózniej estetyka która myśle ze pochłonie zdecydowanie najwiecej kasy, ale tak już musi być.
Dzięki wielkie za wsparcie i podpowiedzi

czas wykrzesać z auta stary urok
Fajnie ze mogę na was liczyć w razie problemów