[Audi B4 ABK] - napięcie na grzałce sondy lambda
[Audi B4 ABK] - napięcie na grzałce sondy lambda
Siema
Mam pytanie ponieważ na 2 przewodach od podawania prądu na grzałkę sondy mam napięcie. Na jednym ~13,8 V a na drugim ~5v . Pytanie czy tak ma być? Bo jak wepnę się w 2 przewody na raz to mam 9,6v ale coś czuję, że to za mało i chyba sondy mi nie dogrzewa. Nie wiem jak było na początku ale może być że to przez zrobienie małego zwarcia na tych przewodach... Napięcie zawsze jest na tych przewodach nawet jak wypnę wszystkie przekaźniki prócz magicznego 30, być może on przekazuje prąd na te przewody. VAG stoi na 0,45v i nawet na super nagrzanym nic a nic nie drgnie choć przed zwarciem pokazywał ale na wolnych obrotach nic się prawie nie działo i przez to miałem falowanie obrotów. Teraz gdy lambda stoi na 0,45 to i obroty nie falują xD Ale wiem, że to nie zdrowo dla silnika. Sonda NTK 4 przewody. Ale już zamówiłem bosch taki jak powinien być w oryginale. Tylko co z tymi napięciami na przewodach?
Mam pytanie ponieważ na 2 przewodach od podawania prądu na grzałkę sondy mam napięcie. Na jednym ~13,8 V a na drugim ~5v . Pytanie czy tak ma być? Bo jak wepnę się w 2 przewody na raz to mam 9,6v ale coś czuję, że to za mało i chyba sondy mi nie dogrzewa. Nie wiem jak było na początku ale może być że to przez zrobienie małego zwarcia na tych przewodach... Napięcie zawsze jest na tych przewodach nawet jak wypnę wszystkie przekaźniki prócz magicznego 30, być może on przekazuje prąd na te przewody. VAG stoi na 0,45v i nawet na super nagrzanym nic a nic nie drgnie choć przed zwarciem pokazywał ale na wolnych obrotach nic się prawie nie działo i przez to miałem falowanie obrotów. Teraz gdy lambda stoi na 0,45 to i obroty nie falują xD Ale wiem, że to nie zdrowo dla silnika. Sonda NTK 4 przewody. Ale już zamówiłem bosch taki jak powinien być w oryginale. Tylko co z tymi napięciami na przewodach?