Zielona 80-tka, 1Z 94'
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Dziekuje wszytskim za miłe słowa, daje mi to kopa żeby działać dalej w ustalonym celu, staram się żeby ją doprowadzić do stanu z czasów świetności, doposażyć, nie żałując przy tym funduszy i wkładając serducho w to auto Najbliższe plany to:
-oddać w końcu podsufitkę do tapicera
-porobić zaprawki żeby móc założyć zakupione dolne listwy drzwiowe
-ustawienie porządne kąta wtrysku i dawki
-oraz po ostatnim przeglądzie wyszło że muszę zrobić tuleje tylniej belki i przewody paliwowe pod spodem bo są skorodowane.
To są takie priorytety a potem skupię się na kolejnych detalach jak:
-postoje w górnych kierunkach z przodu
-reanimacja dokładek Zendera i malowanie zderzaków
-boczki przednie po ostatnim lifcie
-pranie całego wnętrza
-obejmy trzymające zbiornik paliwa z nierdzewki
-malowanie tylnych zacisków
-dodatkowe wejście zapalniczki dla pasażerów z tyłu
-wywalenie kata
-podwójne przeciwmgielne z tyłu
-zmiana zawiasów przednich drzwi (mam w zapasie w dużo lepszym stanie)
No i cieszyć się użytkowaniem, bez klimy i pierburga też się da! Zostawię te 2 rzeczy na przyszły sezon chyba że fundusze pozwolą i będzie okazja, a mam już na oku kolejną 80, 1Z na pierburgu, 95 rok, z klimą, środek ostatni lift, znajomy planuje sprzedawać jak padnie skrzynia bo jest już na wykończeniu i twierdzi że nie ma zamiaru jej naprawiać jak przestanie jeździć, bo ma już inne auto więc czekam cierpliwie na dawce gratów do mojej audiki
Tutaj zdjęcie z trochę innej perspektywy:
ps. zespolaki i zderzak s2 są już mówiąc delikatnie "oklepane" dlatego nie chce iść w tym kierunku, lubie 80-tki za te klasyczne ponadczasowe linie jakby nie patrzeć to B3 będące bazą i bardzo podobne stylistycznie do B4 zaczeli produkować aż 30 lat temu.
-oddać w końcu podsufitkę do tapicera
-porobić zaprawki żeby móc założyć zakupione dolne listwy drzwiowe
-ustawienie porządne kąta wtrysku i dawki
-oraz po ostatnim przeglądzie wyszło że muszę zrobić tuleje tylniej belki i przewody paliwowe pod spodem bo są skorodowane.
To są takie priorytety a potem skupię się na kolejnych detalach jak:
-postoje w górnych kierunkach z przodu
-reanimacja dokładek Zendera i malowanie zderzaków
-boczki przednie po ostatnim lifcie
-pranie całego wnętrza
-obejmy trzymające zbiornik paliwa z nierdzewki
-malowanie tylnych zacisków
-dodatkowe wejście zapalniczki dla pasażerów z tyłu
-wywalenie kata
-podwójne przeciwmgielne z tyłu
-zmiana zawiasów przednich drzwi (mam w zapasie w dużo lepszym stanie)
No i cieszyć się użytkowaniem, bez klimy i pierburga też się da! Zostawię te 2 rzeczy na przyszły sezon chyba że fundusze pozwolą i będzie okazja, a mam już na oku kolejną 80, 1Z na pierburgu, 95 rok, z klimą, środek ostatni lift, znajomy planuje sprzedawać jak padnie skrzynia bo jest już na wykończeniu i twierdzi że nie ma zamiaru jej naprawiać jak przestanie jeździć, bo ma już inne auto więc czekam cierpliwie na dawce gratów do mojej audiki
Tutaj zdjęcie z trochę innej perspektywy:
ps. zespolaki i zderzak s2 są już mówiąc delikatnie "oklepane" dlatego nie chce iść w tym kierunku, lubie 80-tki za te klasyczne ponadczasowe linie jakby nie patrzeć to B3 będące bazą i bardzo podobne stylistycznie do B4 zaczeli produkować aż 30 lat temu.
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Zdjęcie miodzio. No i jeszcze te oryginalne felgi, moim zdaniem jedne z ładniejszych, jakie były przewidziane do B4.
Napisz, czy te górne kierunkowskazy masz używki z B3, czy są to nowe zamienniki? Jestem ciekawy, bo również planuję zakup takich. Jak narazie włożyłem z tyłu pomarańczki narożne od B3 (pasują, bo mam Avanta). Na przednich błotnikach mam pomarańczowe kierunkowskazy (takie malutkie z boku), tyle że u mnie były chyba tak fabrycznie założone .
Trzeba przyznać, że mieszkasz w urodzajnej okolicy. U mnie niestety nie ma takich dawców cześci zamiennych, a przydałoby się czasem coś dokupić.
Napisz, czy te górne kierunkowskazy masz używki z B3, czy są to nowe zamienniki? Jestem ciekawy, bo również planuję zakup takich. Jak narazie włożyłem z tyłu pomarańczki narożne od B3 (pasują, bo mam Avanta). Na przednich błotnikach mam pomarańczowe kierunkowskazy (takie malutkie z boku), tyle że u mnie były chyba tak fabrycznie założone .
Trzeba przyznać, że mieszkasz w urodzajnej okolicy. U mnie niestety nie ma takich dawców cześci zamiennych, a przydałoby się czasem coś dokupić.
- michal.jurzak
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 lip 2015, 22:23
- Lokalizacja: Bielsko
Nowe zamienniki z B3, kosztowały 17zł za sztukę, made in taiwan wykonanie nie jest super jakości, ale za te pieniadze nie spodziewalem sie niczego wiecej, tylko takie mieli na stanie, co prawda było troszke zabawy z dopasowywaniem bo to zamienniki i nie pasowały idealnie ale są identyczne jak w B4, poluje od jakiegoś czasu na ori hella z b3 na złomach ale wszystkie popękane zazwyczaj