Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 09 maja 2016, 22:44

Teder pisze:Wcześniej była ori K15
Teder pisze:Dostawał kopa od 1800 obr i to bardzo nerwowo
Teder pisze:Teraz startuje od 2200 obr spokojniej
Nie chce sie "targowac",bo wiadomo, mamy troche inne "gadzety" przy silniku, ale np u mnie jest minimalna roznica we "wstawaniu" w porownaniu z T15. A przy 2000 obr. turbo od kolegi brabus jest juz porzadnie nabuchana ;-) (program na 1.35 bara)
Teder pisze:pełny przelot 2,25"
powiedz mi jak to sie słyszy, nie jest za głosno ?
Myslalem zeby chociaz srodkowy przelotowym zrobic ...
Teder pisze:Dzięki Brabus za mila obsługę - jedyna mała uwaga to popracuj troszkę nad przejściówka - musiałem ją trochę podrasowac i jest bajka.
To sie zgadza.Ale ktos, kto bedzie to montował, z pewnoscia da sobie rade bez problemu :-) (kwestia rozwiercenia wiekszych otworow tych przelotowych we flanszy kolegi barabus) Przynajmniej tak było u mnie...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 09 maja 2016, 23:31

meksykanineg pisze:Myslalem zeby chociaz srodkowy przelotowym zrobic ...
Tylko ori środkowy już jest przelotowy ;-) Także jeśli jakoś chcesz usprawnić wydech to najbardziej "przeszkadzającym" elementem jest tłumik końcowy. Ciekawie rozwiązał to kolega JOANDAW 2,5cala na dwóch tłumikach przelotowych ;-) - ale to już gruba kasa

https://audi80.pl/topics127/-b4-19td ... 81,105.htm

Ps. Sorry Panowie za to że adaptery nie są idealne, ale takie profi w necie chodzą po 150-200zł (sam adapter) :/ Ja liczę za moje 1/4tego - więc idealne nie są :/ Ale przed każdą wysyłką sprawdzam czy montaż z kolektorem pasi paluszkiem_nono

Teder
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 lut 2011, 21:24
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: Teder » 10 maja 2016, 10:28

Spoko wszystko pięknie - dopasowanie trwało 10 minut i to tylko taka dygresja.

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 10 maja 2016, 12:14

brabus124 pisze:ori środkowy już jest przelotowy
a to nie wiedziałem glupek_
Kiedys robiac cos przy wydechu mialem zdjety koncowy, przejezdzałem autem na kanał i chodziło to wcale niegłośno. Myslałem ze i tam jest jakis "zakulas"
brabus124 pisze:kolega JOANDAW 2,5cala na dwóch tłumikach przelotowych - ale to już gruba kasa
Zorganizowac sobie materiał, i majac swojego miga, robiac samemu pewnie wyszłoby duzo taniej ;-)

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 10 maja 2016, 21:54

Pytanie bardziej do brabusa. Czy turbo gt1549p jest wg czy ze zmienną geometrią i wiesz może jak będzie się sprawować w B4? Mam Citroena C5 2.2 HDI 133 PS i właśnie w tym modelu jest gt1549p i ładnie ciągnie turbo.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 11 maja 2016, 11:56

pisze jak byk w tym temacie wszystko.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 11 maja 2016, 14:10

_Dave pisze:pisze jak byk w tym temacie wszystko.
Chodzi mi o gt1549P, a nie o gt1549S.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 maja 2016, 16:10

AdiGassler, Wpisz na googlach "gt1549p" i już będziesz widział że sterowanie jest inne niż WG i VNT. A wstawanie, wiadomo że w 2.2 będzie lepiej wstawać. ;-)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 11 maja 2016, 17:11

A mnie tam pasowało to turbo od brabus124 bez problemu. :-) Żadnego dodatkowego rzeźbienia. Tak jak mi opisał, tak wszystko spasowało. :)

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 12 maja 2016, 00:45

Ja u siebie tez nie mialem 0 zastrzezen jedynie wirnik lezal na lapie w moim passku b4 ale to juz nie wina Filipa. Wszystko pieknie i cacy caly czas u mnie pracuje na 1.47B i jest ok. W wakacje dam inny map dolot i wydech 2.5 cala dp2.75 i dam 1.55 spadajace na 1.5 przy 3800 obrotach. Mysle aby dac do filipa na zmiane cieplej strony z ar 0.40 na ar 0.47

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 maja 2016, 08:33

KLICHO,
Nie wirnik tylko wlot do zimnej muszli leżał na łapie ;-)
Ogólnie jest obecnie deficyt muszli A/R 47
Sam na dniach skręcam Gt1549s po regeneracji i prawdopodobnie dam muszle A/R 35 po portingu. Może bardziej w ramach testów - jeśli zwiększy się elastycznosc i dol obrotów to zostanie. Jeśli będzie odczuwalne ograniczenie góry i żadna różnica z dołu - wleci muszla A/R 47

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 12 maja 2016, 11:49

No tak ale w tej z peugota nie ma ar 40 ?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 maja 2016, 18:47

KLICHO pisze:No tak ale w tej z peugota nie ma ar 40 ?
Jest. Ale większość składam na A/R 35, tylko pod duże moce i mocne graty -47

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 13 maja 2016, 13:36



Mój na T2 - sorki że filmik bokiem - jazda od 0:45s - ile mocy nie wiem ale pewnie ok 120km jest i 250-280nm

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 maja 2016, 21:19

wg mnie troche wiecej, bardzo fajnie idzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl