[B3 1.8 PM] Wymiana teleskopów klapy bagażnika
[B3 1.8 PM] Wymiana teleskopów klapy bagażnika
Witam,
jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym serdecznie wszystkich powitać (wcześniej wszystko udawało mi się znaleźć za pomocą wyszukiwarki). Ale do rzeczy:
Chciałbym wymienić teleskopy klapy bagażnika, ponieważ moja dość mocno ze mną walczy o to, aby się nie otworzyć. Próbowałem już wyjąć stare, żeby sprawdzić czy czasem nie robią więcej złego niż dobrego, ale nie udało mi się to. Temat zostawiłem, ale teraz powraca, ponieważ przyszły mi nowe teleskopy. I stąd pytanie - jak to wyjąć, żeby niczego nie urwać i nie połamać, biorąc pod uwagę, że samochód swoje lata ma? Oczywiście "druciki", które blokują teleskop w mocowaniu wyjmowałem, ale mimo wszystko siłownik wciąż nie chciał wyjść.
Z góry wielkie dzięki za pomoc
jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym serdecznie wszystkich powitać (wcześniej wszystko udawało mi się znaleźć za pomocą wyszukiwarki). Ale do rzeczy:
Chciałbym wymienić teleskopy klapy bagażnika, ponieważ moja dość mocno ze mną walczy o to, aby się nie otworzyć. Próbowałem już wyjąć stare, żeby sprawdzić czy czasem nie robią więcej złego niż dobrego, ale nie udało mi się to. Temat zostawiłem, ale teraz powraca, ponieważ przyszły mi nowe teleskopy. I stąd pytanie - jak to wyjąć, żeby niczego nie urwać i nie połamać, biorąc pod uwagę, że samochód swoje lata ma? Oczywiście "druciki", które blokują teleskop w mocowaniu wyjmowałem, ale mimo wszystko siłownik wciąż nie chciał wyjść.
Z góry wielkie dzięki za pomoc
Czyli jednak trzeba użyć ciut więcej siły... Dzięki za rady, dam znać czy mi się udało.
[ Dodano: 2016-05-15, 13:24 ]
Niestety, pomimo używania dużej siły, kombinerek itp teleskopy wciąż nie chcą wyjść...
[ Dodano: 2016-05-15, 14:53 ]
Jednak się udało. Okazuje się, że poprzedni właściciel był na tyle "inteligentny", że przy wymianie na wersję SPOILER (ponieważ moim zdaniem spoiler oryginalny niestety nie jest), postanowił pomalować końcówki uchwytów, przez co wyciągnięcie starych teleskopów nie było możliwe. Po długiej walce, próbach nadłamywania uchwytów po stronie starych teleskopów oraz delikatnym porysowaniu prawego tylnego błotnika kombinerkami udało się jakoś je zdjąć.
Pojawia się niestety inna kwestia. Wiem, że siłowniki w wersji spoiler są mocniejsze, ale czy są również dłuższe? Bo kupiłem siłowniki niby do B3, a mimo wszystko klapa opiera się na nich a nie na ogranicznikach...
[ Dodano: 2016-05-15, 13:24 ]
Niestety, pomimo używania dużej siły, kombinerek itp teleskopy wciąż nie chcą wyjść...
[ Dodano: 2016-05-15, 14:53 ]
Jednak się udało. Okazuje się, że poprzedni właściciel był na tyle "inteligentny", że przy wymianie na wersję SPOILER (ponieważ moim zdaniem spoiler oryginalny niestety nie jest), postanowił pomalować końcówki uchwytów, przez co wyciągnięcie starych teleskopów nie było możliwe. Po długiej walce, próbach nadłamywania uchwytów po stronie starych teleskopów oraz delikatnym porysowaniu prawego tylnego błotnika kombinerkami udało się jakoś je zdjąć.
Pojawia się niestety inna kwestia. Wiem, że siłowniki w wersji spoiler są mocniejsze, ale czy są również dłuższe? Bo kupiłem siłowniki niby do B3, a mimo wszystko klapa opiera się na nich a nie na ogranicznikach...
Z tego co czytam, ktoś tu na forum pisał, że siłowniki od B3 zamontowane do B4 będą skutkowały tym, co dzieje się u mnie. Mam chyba jakąś przejściową wersję, bo już kolejna część prawdopodobnie będzie mi podchodzić od B4 a nie od B3... Z krućcem wody na silniku miałem dokładnie to samo. W sklepie motoryzacyjnym udało się go dopasować chyba z silnika od B4 ABT o ile dobrze pamiętam...
Coś w tym faktycznie jest. Często widuję oba i rzeczywiście nie widzę szczególnie różnicy między nimi. Ale idzie to ciut dalej, bo jako chyba jeden z nielicznych posiadaczy B3 (przynajmniej z tego co widzę na ulicach) mam zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia (raczej oryginalne), do tego dochodzi choćby taka bzdeta jak światło podsufitki, które również jest inne niż typowe w B3. Choć tu akurat różni się również od B4. Ale jak już w sumie temat na to zszedł, może wie ktoś jak to jest, że często gdy po szrocie szukam jakichś części np. wnętrza okazuje się że mało co pasuje mi zarówno od B3 i B4?PieterB pisze:PM'a od ABT tylko dobrze znające się ktoś odróżni