Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Wymiana teleskopów klapy bagażnika

ODPOWIEDZ
Macko93

[B3 1.8 PM] Wymiana teleskopów klapy bagażnika

Post autor: Macko93 » 15 maja 2016, 09:52

Witam,
jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym serdecznie wszystkich powitać (wcześniej wszystko udawało mi się znaleźć za pomocą wyszukiwarki). Ale do rzeczy:
Chciałbym wymienić teleskopy klapy bagażnika, ponieważ moja dość mocno ze mną walczy o to, aby się nie otworzyć. Próbowałem już wyjąć stare, żeby sprawdzić czy czasem nie robią więcej złego niż dobrego, ale nie udało mi się to. Temat zostawiłem, ale teraz powraca, ponieważ przyszły mi nowe teleskopy. I stąd pytanie - jak to wyjąć, żeby niczego nie urwać i nie połamać, biorąc pod uwagę, że samochód swoje lata ma? Oczywiście "druciki", które blokują teleskop w mocowaniu wyjmowałem, ale mimo wszystko siłownik wciąż nie chciał wyjść.
Z góry wielkie dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 maja 2016, 09:55

Macko93, no czasem tak jest że ciężko wychodzą ale trzeba się troszkę poszarpać i wyjdzie.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 15 maja 2016, 09:59

Wyciągasz druciki i podważasz czym albo trzeba szarpnąć mocniej i wyjdzie.

Macko93

Post autor: Macko93 » 15 maja 2016, 14:53

Czyli jednak trzeba użyć ciut więcej siły... Dzięki za rady, dam znać czy mi się udało.

[ Dodano: 2016-05-15, 13:24 ]
Niestety, pomimo używania dużej siły, kombinerek itp teleskopy wciąż nie chcą wyjść...

[ Dodano: 2016-05-15, 14:53 ]
Jednak się udało. Okazuje się, że poprzedni właściciel był na tyle "inteligentny", że przy wymianie na wersję SPOILER (ponieważ moim zdaniem spoiler oryginalny niestety nie jest), postanowił pomalować końcówki uchwytów, przez co wyciągnięcie starych teleskopów nie było możliwe. Po długiej walce, próbach nadłamywania uchwytów po stronie starych teleskopów oraz delikatnym porysowaniu prawego tylnego błotnika kombinerkami udało się jakoś je zdjąć.
Pojawia się niestety inna kwestia. Wiem, że siłowniki w wersji spoiler są mocniejsze, ale czy są również dłuższe? Bo kupiłem siłowniki niby do B3, a mimo wszystko klapa opiera się na nich a nie na ogranicznikach...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 maja 2016, 17:44

Macko93 pisze:ale czy są również dłuższe?
chyba nie
WRC is for boys.
Group B was for men.

Macko93

Post autor: Macko93 » 15 maja 2016, 18:02

Z tego co czytam, ktoś tu na forum pisał, że siłowniki od B3 zamontowane do B4 będą skutkowały tym, co dzieje się u mnie. Mam chyba jakąś przejściową wersję, bo już kolejna część prawdopodobnie będzie mi podchodzić od B4 a nie od B3... Z krućcem wody na silniku miałem dokładnie to samo. W sklepie motoryzacyjnym udało się go dopasować chyba z silnika od B4 ABT o ile dobrze pamiętam...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 maja 2016, 18:07

Macko93, PM'a od ABT tylko dobrze znające się ktoś odróżni ;-)

Ja też mam w tej chwili jakieś zamienniki kupiłem i też brakuje jakieś 2 mm ale jakoś mi to nie przeszkadza i się w temat nie zagłębiałem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Macko93

Post autor: Macko93 » 15 maja 2016, 18:12

PieterB pisze:PM'a od ABT tylko dobrze znające się ktoś odróżni
Coś w tym faktycznie jest. Często widuję oba i rzeczywiście nie widzę szczególnie różnicy między nimi. Ale idzie to ciut dalej, bo jako chyba jeden z nielicznych posiadaczy B3 (przynajmniej z tego co widzę na ulicach) mam zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia (raczej oryginalne), do tego dochodzi choćby taka bzdeta jak światło podsufitki, które również jest inne niż typowe w B3. Choć tu akurat różni się również od B4. Ale jak już w sumie temat na to zszedł, może wie ktoś jak to jest, że często gdy po szrocie szukam jakichś części np. wnętrza okazuje się że mało co pasuje mi zarówno od B3 i B4?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 maja 2016, 18:20

Macko93 pisze:że często gdy po szrocie szukam jakichś części np. wnętrza okazuje się że mało co pasuje mi zarówno od B3 i B4?
nie kumam o co Ci np. nie pasowało?
No najprawdopodobniej masz jakąś wersję limitowaną np. color edition bo tylko takie wersje miały właśnie np. zderzaki w kolorze nadwozia.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Macko93

Post autor: Macko93 » 15 maja 2016, 19:23

Z tego co mi się udało teraz pogooglować to chyba Trend Edition. Z tym, że nie mam nigdzie takiego oznaczenia, ale to już mniejsza. W każdym razie dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga