[B4 2.0 ABT] Odbojniki Maski. ROBLEM :V
[B4 2.0 ABT] Odbojniki Maski. ROBLEM :V
Witajcie. Dzis chciałem się pobawić odbojnikami i je wyregulowac bo maska po zamknieciu byla krzywa. Odkręciłem oba odbojniki, zeby je potem rowno wkrecić. Wkręciłem jeden, zamknelem maskę i teraz problem, ponieważ maski nie mogę otworzyć. Linka jest w pozycji otwartego zamka, język z pierścieni pociągne zeby otworzyc maske i w miejscu odboju maska nie chce puscić. Ktoś kiedyś taką glupote odwalił co ja i sobie z Tym poradził? POMOCY !
Mi do czasu jak zerwała się linka to otwieram maskę wkrętakiem, regulowałem jeszcze maskę na zawiasach i trochę naknociłem. Wkładam śrubokręt nad lampe i dociskam zatrzask tym samym ciągnąc od razu za wajche od otwierania i wtedy mogę ją otworzyć. Jeden puszcza (zatrzask) od razu a drugi musze takim sposobem zrobić. Mam nadzieje że dobrze wytłumaczyłem. Już mam wprawę więc narazie nie wymieniam linki
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Bo jak regulujesz maskę to nakrętkę kontrująca popuszczasz tylko o 1/3 max 1/2 obrotu i palcami lekko regulujesz bolce. Jeśli popuścisz za bardzo to wtedy bolce są za luźne i możesz je ruszyć lekko na bok bo tak też maja regulacje i wtedy jak zatrzaśniesz to masz problem jak u ciebie <ok> Najlepiej podczas regulacji maski jest wyjąc lampy. Zajmuje to 5 minut ale jak zatrzaśniesz maskę to spokojnie ją otworzysz.
Ty teraz masz dwa wyjścia. Albo od dołu próbować dostać sie do cięgna by odblokować maskę albo długi śrubokręt włożyć miedzy lampę i maskę i tam celować w cięgno.
Ty teraz masz dwa wyjścia. Albo od dołu próbować dostać sie do cięgna by odblokować maskę albo długi śrubokręt włożyć miedzy lampę i maskę i tam celować w cięgno.
------dodam trochę wypocin do tego zdjęcia.
Warunek to zdjęta osłona pod silnikiem i dla BEZPIECZEŃSTWA z kanału.
Można też najechać na krawężnik lub inne terytorium, żeby był jako taki dostęp no i latareczka w zęby albo na czoło i szukamy miejsca jak na fotce. ---UWAGA !!! -PODPARCIE AUTA, RĘCZNY I 5 JEDYNEK WBITYCH.
O ile pamiętam, i mnie nie było obojętne z której strony rozpoczynałem odblokowywanie bolców - można to ogarnąć, jak nie z tej to z drugiej zaczynamy
[ Dodano: 2016-05-19, 14:39 ]
OFszem ale ..... i w B-4 nie da rady. Pokazałem znajomemu i powiedział że tak jest tylko w B-3.
Az mi się wierzyć nie chce, zwłaszcza że nie pozwolił mi zajrzeć tylko na krzyk mnie wziął...
Warunek to zdjęta osłona pod silnikiem i dla BEZPIECZEŃSTWA z kanału.
Można też najechać na krawężnik lub inne terytorium, żeby był jako taki dostęp no i latareczka w zęby albo na czoło i szukamy miejsca jak na fotce. ---UWAGA !!! -PODPARCIE AUTA, RĘCZNY I 5 JEDYNEK WBITYCH.
O ile pamiętam, i mnie nie było obojętne z której strony rozpoczynałem odblokowywanie bolców - można to ogarnąć, jak nie z tej to z drugiej zaczynamy
[ Dodano: 2016-05-19, 14:39 ]
OFszem ale ..... i w B-4 nie da rady. Pokazałem znajomemu i powiedział że tak jest tylko w B-3.
Az mi się wierzyć nie chce, zwłaszcza że nie pozwolił mi zajrzeć tylko na krzyk mnie wziął...