[B4 2.6 ABC] Prośba o znaki na bloku 2,6 ABC 94r
[B4 2.6 ABC] Prośba o znaki na bloku 2,6 ABC 94r
Witam wszystkich mam pilną prośbę o foto znaków na bloku silnika , bo po ustawieniu rozrządu (wałki na blokadzie ) a koło wału na znaku na plastikowej obudowie i silnik kręci brak kompresji. Mam zamiar zdjąć te koło wieloklinowe na wale i ustawić na znakach na bloku silnika ale brakuje mi szczegółowego opisu najlepiej jakieś foto.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A nie możesz po prosu użyć blokady wału? Więcej znaków na wale nie ma.
Procedura wygląda tak:
Ustawiasz 3ci cylinder (ten najbliżej pasażera z przodu) w górze (GMP). Wyjmujesz czujnik punktu zapłonu sprawdzasz czy naprzeciw jego otworu jest wycięcie w wale. Wkręcasz blokadę wału. Podczas wkręcania też trzeba upewniać się pokręcając wałem w lewo i prawo że blokada weszła w wycięcie.
Procedura wygląda tak:
Ustawiasz 3ci cylinder (ten najbliżej pasażera z przodu) w górze (GMP). Wyjmujesz czujnik punktu zapłonu sprawdzasz czy naprzeciw jego otworu jest wycięcie w wale. Wkręcasz blokadę wału. Podczas wkręcania też trzeba upewniać się pokręcając wałem w lewo i prawo że blokada weszła w wycięcie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tak, było gdzieś na forum jak komuś się nie zgadzał ten znak na kole z 3cim cylindrem w górze, więc zacznij od tego.audi0000 pisze:Rozumiem że znaku na kole wpaska wieloklinowego niebrać pod uwagę?
Nie robiłeś jakiegoś remontu głowic przy okazji tego rozrządu? Może hydro-popychacze nie osiadły dobrze.
Prawdopodobnie hydropopychacze Ci podpierają zawory ... Po ich wyjęciu powinno się je cofnąć ( nagrzać i olej sam z nich wyleci , następnie cofnąć przy użyciu np nasadki i imadła) Powinny uginać się pod naciskiem palców A tak, ktoś mógł pomylić ich poprzednie ułożenie bądź po prostu się rozprężyły .. Mogło to spowodować nawet pogięcie zaworów .
Witam ponownie wiec powodem było źle założone koło paska wieloklinowego (te na wale gł) myślałem że takie coś jest niemożliwe bo tam są 2 wypustki ale jednak ktoś nie dopatrzył i i w pośpiechu założył i dokręcił jakimś cudem. Wszystko było by pięknie ale puźniej okazało się jeszcze że zaczyna gotować (wstępnie zalaną wodę na czas pierwszego rozruchu) podejrzenie padło na termostat i tu miałem okazję sprawdźić czy żeczywiście idzie wymienić termostat bez demontażu paska rozrządu (potwierdzam idzie sam to wymieniłem) ale to nie było powodem tylko powietrze brał z pod nowych uszczelek (głowice splanowane) wystarczyło dociągnąć na max głowice dynamometrykiem i po problemie ale mam jeszcze prośbę dla kolegów o foto opornicy jak macie u siebie podłączone wentylatory chłodnicy ja mam 2 (moja audi ma klimatronic) nie zdążyłem zrobić fotki jak tam są podłączone te kabelki