Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Prośba o znaki na bloku 2,6 ABC 94r

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
audi0000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2013, 08:48

[B4 2.6 ABC] Prośba o znaki na bloku 2,6 ABC 94r

Post autor: audi0000 » 18 maja 2016, 02:23

Witam wszystkich mam pilną prośbę o foto znaków na bloku silnika , bo po ustawieniu rozrządu (wałki na blokadzie ) a koło wału na znaku na plastikowej obudowie i silnik kręci brak kompresji. Mam zamiar zdjąć te koło wieloklinowe na wale i ustawić na znakach na bloku silnika ale brakuje mi szczegółowego opisu najlepiej jakieś foto.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 maja 2016, 12:53

A nie możesz po prosu użyć blokady wału? Więcej znaków na wale nie ma.

Procedura wygląda tak:
Ustawiasz 3ci cylinder (ten najbliżej pasażera z przodu) w górze (GMP). Wyjmujesz czujnik punktu zapłonu sprawdzasz czy naprzeciw jego otworu jest wycięcie w wale. Wkręcasz blokadę wału. Podczas wkręcania też trzeba upewniać się pokręcając wałem w lewo i prawo że blokada weszła w wycięcie.

audi0000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2013, 08:48

Post autor: audi0000 » 18 maja 2016, 13:13

Ok dzisiaj będę działał mam tylko blokadę na wałki koła rozrządu ale nie mam na wał korbowy (czym to ew zastąpić) Rozumiem że znaku na kole wpaska wieloklinowego niebrać pod uwagę?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 maja 2016, 13:46

audi0000 pisze:Rozumiem że znaku na kole wpaska wieloklinowego niebrać pod uwagę?
Tak, było gdzieś na forum jak komuś się nie zgadzał ten znak na kole z 3cim cylindrem w górze, więc zacznij od tego.

Nie robiłeś jakiegoś remontu głowic przy okazji tego rozrządu? Może hydro-popychacze nie osiadły dobrze.

audi0000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2013, 08:48

Post autor: audi0000 » 18 maja 2016, 14:29

Tak są po remoncie i nowe uszczelki ,ful zestaw pompa, pasy, rolki ...

[ Dodano: 2016-05-18, 14:29 ]
Hydro-popychacze zostały stare niektóre zawory wymienione na nowe a gniazda wszystkie dotarte.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 maja 2016, 18:13

Czasem jest tak że jak szybko po wsadzeniu popychaczy się poskłada wszystko i próbuje odpalać to mogą one podpierać zawory. Spowodowane jest to tym że mogą się rozsunąć, gdy znajdują się poza silnikiem. Ponoć wręcz mogą zablokować wałek rozrządu jeśli mocno się rozejdą.

Awatar użytkownika
Miuosh1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 25 cze 2014, 09:35
Lokalizacja: Piła

Post autor: Miuosh1 » 18 maja 2016, 21:58

Prawdopodobnie hydropopychacze Ci podpierają zawory ... Po ich wyjęciu powinno się je cofnąć ( nagrzać i olej sam z nich wyleci , następnie cofnąć przy użyciu np nasadki i imadła) Powinny uginać się pod naciskiem palców ;-) A tak, ktoś mógł pomylić ich poprzednie ułożenie bądź po prostu się rozprężyły .. Mogło to spowodować nawet pogięcie zaworów .

audi0000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2013, 08:48

Post autor: audi0000 » 18 maja 2016, 23:24

Właśnie wróciłem i Audiczka gada jak ta lala!!! DZIĘKI WSZYSTKIM za dobre rady okok

Awatar użytkownika
Miuosh1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 25 cze 2014, 09:35
Lokalizacja: Piła

Post autor: Miuosh1 » 20 maja 2016, 00:03

audi0000 pisze:Właśnie wróciłem i Audiczka gada jak ta lala!!! DZIĘKI WSZYSTKIM za dobre rady okok
I pochwal się co było ostatecznie :D

audi0000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2013, 08:48

Post autor: audi0000 » 25 maja 2016, 23:12

Witam ponownie wiec powodem było źle założone koło paska wieloklinowego (te na wale gł) myślałem że takie coś jest niemożliwe bo tam są 2 wypustki ale jednak ktoś nie dopatrzył i i w pośpiechu założył i dokręcił jakimś cudem. Wszystko było by pięknie ale puźniej okazało się jeszcze że zaczyna gotować (wstępnie zalaną wodę na czas pierwszego rozruchu) podejrzenie padło na termostat i tu miałem okazję sprawdźić czy żeczywiście idzie wymienić termostat bez demontażu paska rozrządu (potwierdzam idzie sam to wymieniłem) ale to nie było powodem tylko powietrze brał z pod nowych uszczelek (głowice splanowane) wystarczyło dociągnąć na max głowice dynamometrykiem i po problemie ale mam jeszcze prośbę dla kolegów o foto opornicy jak macie u siebie podłączone wentylatory chłodnicy ja mam 2 (moja audi ma klimatronic) nie zdążyłem zrobić fotki jak tam są podłączone te kabelki :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga