[B4 2.0 ABT] sam dodaje gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
Powiem wam ostatnio (miesiąc temu ) dałem do mechanika żeby posprawdzał co w niej trzeba robic i stwierdził ze wszystko jest dobrze tylko mówił że poszperał coś przy przepustnicy, ale mówił że sonda sprawna,cisnienie paliwa też mówił że jest poprawne i ten niebieski czujnik też mówił ze jest ok ale w jaki on to sposób sprawdzał to szczerze nie mam pojęcia... mówicie że pozostaje pojechac i podpiąć 80tkę pod komputer?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do odpalania i tej złej pracy silnika na benzynie to najważniejsze pytanie czy masz instalacje LPG? Jeśli masz lpg to przeczytaj ten temat: https://audi80.pl/topics80/b4-abt-lp ... t41152.htm
Jeśli nie możesz sobie poradzić z ABT to dobrze że nie kupiłeś nic z mechanicznym wtryskiem. Wtedy chyba byś wyprowadził samochód na pole oblał benzyną i podpalił (choć samochody z mechanicznym wtryskiem same potrafią spłonąć).
Jeśli nie możesz sobie poradzić z ABT to dobrze że nie kupiłeś nic z mechanicznym wtryskiem. Wtedy chyba byś wyprowadził samochód na pole oblał benzyną i podpalił (choć samochody z mechanicznym wtryskiem same potrafią spłonąć).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
No tak mam tam instalacje gazową z taka śruba na wężu, na gazie chodzi dobrze obroty nie falują tylko tak jakby się zawieszał pod wpływem obrotów, gdy dodam gazu na 2 tysie na postoju czy podczas jazdy to zaczyna wariować i sam wskakuje na 3 tysie i czasem nie chce zejść. na benzynie też chodzi dobrze tylko na zimnym silniku tak jakby był zalany,musi chwile pochodzić żeby można było jechać, nie dymi na czarno ale na biały kolor. co myślicie o odłączeniu sondy i spróbować rano?
[ Dodano: 2016-05-17, 18:09 ]
nie mam tam emulatora tylko mam zwykły przekaźnik w tej instalacji
[ Dodano: 2016-05-17, 18:12 ]
[ Dodano: 2016-05-17, 18:09 ]
nie mam tam emulatora tylko mam zwykły przekaźnik w tej instalacji
[ Dodano: 2016-05-17, 18:12 ]
no masz rację, sprawdzał nie sprawdzal, chyba raczej nie sprawdzał skoro nic nie znalazłPieterB pisze:A może ten Twój mechanik ją podpinał ale kto to może wiedzieć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak odłączysz sondę to zewrzyj kabel idący do ECU z masą, ale jak odłączenie akumulatora nie pomogło to na 90% odłączenie sondy nic nie zmieni.
Zobacz czy nie masz dziurawego węża idącego od serwa do kolektora ssącego, bo może lewe powietrze ssie.
A II generacji nie ma co na siłę pchać. I tak większość speców nie lubi albo nie umie tego ustawiać. Nie montuj też sterownika Stag2L bo to tylko imitacja II generacji. Nie mówiąc że sonda musi być sprawna aby to działało. Więc sterownik (Stag XL, lub stag 50) 150zł, sonda 150-200zł i zamontowanie tego 100-300zł więc trochę gotówki pójdzie a nie wiadomo czy pomoże.
Pewnie I generacja jest tam zamontowana, bo gaz montowany w czasie gdy II generacja nie była wymagana albo samochód był u speca który jest przeciwnikiem elektroniki i wywalił to.
Zobacz czy nie masz dziurawego węża idącego od serwa do kolektora ssącego, bo może lewe powietrze ssie.
A II generacji nie ma co na siłę pchać. I tak większość speców nie lubi albo nie umie tego ustawiać. Nie montuj też sterownika Stag2L bo to tylko imitacja II generacji. Nie mówiąc że sonda musi być sprawna aby to działało. Więc sterownik (Stag XL, lub stag 50) 150zł, sonda 150-200zł i zamontowanie tego 100-300zł więc trochę gotówki pójdzie a nie wiadomo czy pomoże.
Pewnie I generacja jest tam zamontowana, bo gaz montowany w czasie gdy II generacja nie była wymagana albo samochód był u speca który jest przeciwnikiem elektroniki i wywalił to.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lis 2015, 17:22
Witam ponownie.Sprawdziłem wszystkie nieszczelności coś tam znalazłem ale efekt znikomy, odłączenie czujnika na ciepłym silniku nie powoduje żadnych zmian, a na zimnym zwiększa obroty. Jestem właśnie po podłączeniu mojej audiczki pod kompa i jedyne co pokazało to:
515 Czujnik Halla -G 40 brak sygnału.
Zdziwiło mnie to że na włączonym zapłonie pojawia się ten błąd i nie da się go skasować, ale jeśli odpalę samochód to wtedy nic nie pokazuje
515 Czujnik Halla -G 40 brak sygnału.
Zdziwiło mnie to że na włączonym zapłonie pojawia się ten błąd i nie da się go skasować, ale jeśli odpalę samochód to wtedy nic nie pokazuje