Audi Cabrio R23 Konkretna gleba
Audi Cabrio R23 Konkretna gleba
Witam jestem Bartek 80 cabrio posiadam od lipca 2015,z zakupem 80 cabrio chodzilem od dluzszego czasu a mianowicie kilka miesiecy przed zakupem owego egzemplarza chcialem uratowac od stanie(stoi 3) w krzakach inny egzemplarz i go uratowac ale cena byla z kosmosu i udalo sie zakupic ta 80.
Silnik 2,3NG
Rok 1992
Werskj podstawowa bez klimy i manual dach
Na auto mam plan chcialbym wsadzic w nia gwint i jakies klasyczne felge ale rozstaw 4/108 to kpina jakas ( wiec pewnie po sezonie wpadnie adapter na 4/100 a teraz kilka fotek
Ostatnio zmieniony 22 mar 2017, 20:23 przez Bart_kolo, łącznie zmieniany 4 razy.
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
hmm nie masz wody w oleju , odkręcałeś korek od silnika ?Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
Kolego jak masz płyn i olej a pokazuje ci błędy to sprawdź najpierw czujniki, potem szukaj dalej.Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
nic się samo nie rozwiązuje pewnie czujnik walnięty i co jakiś czas będzie Cie denerował , co do czujnika w zbiorniczku to jest elementem zbiorniczka , kup używany ale sprawny orginalny i po problemieBart_kolo pisze:Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ?
Zapewne bedzie tak jak mowisz z tym czujnikiem oleju ;/dzis mam chwile czasu to po grzebie tam i zobaczymy co z tego wyjdzie Potrzebuje komplet klocków do audi jakie polecacie najlepiej zeby malo pylily
[ Dodano: 2016-08-15, 13:06 ]
Lekki up
Odwiedzilismy charytatywny spot dla szymka w lesznie oraz VagDay ,w aucie juz zamontowany gwint na tyl z golfa 2 i obecnie czekam na custom na przod poprawilem kolor zacisków na zółto a teraz kilka fotek
A tu fotki z FB
Z plusow i minusow :to opanowana sytułacja z czujnikiem od zbiorniczka ale olej od czasu do czasu jeszcze piknie tylko przed opdaleniem auta jak dlugo stoi na zaplonie ,a minus to chlodnica do wymiana bo byla klejona i z miejsca spawu cieknie i ucieka plyn .Plan na jesien zime to wymiana kompletu hamulcow bo piszcza i czuc ze slabiej hamuje ,skompletowanie gwintu zeby byl i na przod ,poszukiwanie roli ,pewnie adaptery na 4/100 ,jakies fotele z audi tt czy czegos innego i wymiana szyby w dachu bo jakis cwel kleil ja chyba kropelka czy innym gownem
[ Dodano: 2016-08-15, 13:06 ]
Lekki up
Odwiedzilismy charytatywny spot dla szymka w lesznie oraz VagDay ,w aucie juz zamontowany gwint na tyl z golfa 2 i obecnie czekam na custom na przod poprawilem kolor zacisków na zółto a teraz kilka fotek
A tu fotki z FB
Z plusow i minusow :to opanowana sytułacja z czujnikiem od zbiorniczka ale olej od czasu do czasu jeszcze piknie tylko przed opdaleniem auta jak dlugo stoi na zaplonie ,a minus to chlodnica do wymiana bo byla klejona i z miejsca spawu cieknie i ucieka plyn .Plan na jesien zime to wymiana kompletu hamulcow bo piszcza i czuc ze slabiej hamuje ,skompletowanie gwintu zeby byl i na przod ,poszukiwanie roli ,pewnie adaptery na 4/100 ,jakies fotele z audi tt czy czegos innego i wymiana szyby w dachu bo jakis cwel kleil ja chyba kropelka czy innym gownem