Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio R23 Konkretna gleba

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Audi Cabrio R23 Konkretna gleba

Post autor: Bart_kolo » 20 maja 2016, 11:08

Obrazek
Witam jestem Bartek 80 cabrio posiadam od lipca 2015,z zakupem 80 cabrio chodzilem od dluzszego czasu a mianowicie kilka miesiecy przed zakupem owego egzemplarza chcialem uratowac od stanie(stoi 3) w krzakach inny egzemplarz i go uratowac ale cena byla z kosmosu i udalo sie zakupic ta 80.

Silnik 2,3NG
Rok 1992
Werskj podstawowa bez klimy i manual dach
Na auto mam plan chcialbym wsadzic w nia gwint i jakies klasyczne felge ale rozstaw 4/108 to kpina jakas :(( zly_ zly_ wiec pewnie po sezonie wpadnie adapter na 4/100 a teraz kilka fotek

ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 mar 2017, 20:23 przez Bart_kolo, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Daniel Choros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 744
Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
Lokalizacja: Kamionka/Chełm

Post autor: Daniel Choros » 20 maja 2016, 11:16

całkiem nieźle wygląda okok
tylko lepiej pisz, że masz Cabrio a nie 80 Cabrio, bo możesz zostać zlinczowany rotfl :-D

Awatar użytkownika
bezdachu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 16 gru 2014, 12:38

Post autor: bezdachu » 20 maja 2016, 11:49

Siema, ladny cab.
Co do 4x108 to jest ciezko cos znaleźć, sam długo szukałem...

Online
Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 20 maja 2016, 12:01

chyba lepiej 5x112 wsadzić a tak to ładny cab :)

ArcadioM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 30 mar 2016, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ArcadioM » 22 maja 2016, 11:03

Gratki!!!

Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Post autor: Bart_kolo » 23 maja 2016, 10:42

Dzieki panowie ,gdzies kiedys czytalem ze bezpieczniej jest miec adapter z 4/108 na 4/100 bo tu i tu sa 4 szpilki i jakos nie mam przekonania za 4 na 5 szpilek oczywiscie w rozstawie 5/112 jest duzo wiecej felg i lepszych :)

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 23 maja 2016, 15:47

Latają ludzie na dystansach 4x108 - > 5x112 i zamiast 5 śrub, koła dokręcone są na 4. Ja osobiście nie chciałbym u siebie takiego rozwiązania.

Awatar użytkownika
Maciek.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
Imię: Maciej
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: SBE

Post autor: Maciek. » 23 maja 2016, 20:27

Jest jeszcze opcja zmiany piast.

Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Post autor: Bart_kolo » 24 maja 2016, 12:10

Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 24 maja 2016, 14:05

Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
hmm nie masz wody w oleju , odkręcałeś korek od silnika ?

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 24 maja 2016, 15:23

Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
Kolego jak masz płyn i olej a pokazuje ci błędy to sprawdź najpierw czujniki, potem szukaj dalej.

Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Post autor: Bart_kolo » 31 maja 2016, 12:38

Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego :( ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ? zly_ zly_

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 31 maja 2016, 16:10

Bart_kolo pisze:Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego :( ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ? zly_ zly_
nic się samo nie rozwiązuje pewnie czujnik walnięty i co jakiś czas będzie Cie denerował , co do czujnika w zbiorniczku to jest elementem zbiorniczka , kup używany ale sprawny orginalny i po problemie

Bart_kolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2015, 16:25

Post autor: Bart_kolo » 15 sie 2016, 13:06

Zapewne bedzie tak jak mowisz z tym czujnikiem oleju ;/dzis mam chwile czasu to po grzebie tam i zobaczymy co z tego wyjdzie :-D Potrzebuje komplet klocków do audi jakie polecacie najlepiej zeby malo pylily

[ Dodano: 2016-08-15, 13:06 ]
Lekki up
Odwiedzilismy charytatywny spot dla szymka w lesznie oraz VagDay ,w aucie juz zamontowany gwint na tyl z golfa 2 i obecnie czekam na custom na przod :) poprawilem kolor zacisków na zółto a teraz kilka fotek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu fotki z FB
Obrazek

Obrazek

Z plusow i minusow :to opanowana sytułacja z czujnikiem od zbiorniczka ale olej od czasu do czasu jeszcze piknie tylko przed opdaleniem auta jak dlugo stoi na zaplonie ,a minus to chlodnica do wymiana bo byla klejona i z miejsca spawu cieknie i ucieka plyn .Plan na jesien zime to wymiana kompletu hamulcow bo piszcza i czuc ze slabiej hamuje ,skompletowanie gwintu zeby byl i na przod ,poszukiwanie roli ,pewnie adaptery na 4/100 ,jakies fotele z audi tt czy czegos innego i wymiana szyby w dachu bo jakis cwel kleil ja chyba kropelka czy innym gownem zly_ zly_

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 17 sie 2016, 21:40

Najważniejsze to ogarnąć najpierw mechanikę a dopiero potem sprawy wizualne. Wiem, że korci odwrotnie lub 50/50 ale do póki nie ogarniesz mechaniki/elektryki/wycieków itp. (zwał jak zwał) to nie będziesz czerpać przyjemności z jazdy - choćby w fotelach od Audi TT.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl