[B4 2.0 ABT] Poprawne konfiguracje gazu - bingo m
[B4 2.0 ABT] Poprawne konfiguracje gazu - bingo m
Witam. Wpadlem na pomysl aby kazdy kto ma poprawnie skonfigurowana instalacje LPG robil photo i umiescil na stronie. Pomysl motywuje tym ze nie ma wogole takich rzeczy na forum. Oczywiscie do danego modelu samochodu z danym silnikiem iz dana inst. LPG. Zajmie to 10 minut z umieszczeniem na forumKAzdy umieszcza zdjecia ale z wadliwa konfig. i czeka na zdiagnozowanie problemu. Ja niestetysam nie umieszcze zdjec bo mam wlasnie zla konf. Moze by wygladalo by tak Np
Audi 80 B4 2.0 93 r. Bingo M i ponizej zdjecie.
Pozdrawiam
Audi 80 B4 2.0 93 r. Bingo M i ponizej zdjecie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 15:16 przez adrianos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
+ do tego dochodzi brak poprawnej regulacjimaciek889 pisze:Już łatwiej o zły montaż sekwencji.
adrianos, trochę trudno by w jednym temacie było opisanych tyle wersji silnikowych i dobranych do tego instalacji
tu masz kilka tematów https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... 0bingo%20M
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba w każdym temacie o ustawieniu emulacji w ABT jest napisane aby dawać na masa. A jak ma się ABT na najnowszej wersji wtrysku jaka była montowana to emulacja zazwyczaj nie pomaga. Inne silniki nie uczą się składu mieszanki tak jak ABT i spora część z nich jeździ nawet bez emulatora.
Reszta ustawień np. pracy krokowca też nie ma co kopiować od innych bo w silniku mogą być zamontowane różne parowniki i miksery, nie wspominając i ich stopniu zabrudzenia.
Reszta ustawień np. pracy krokowca też nie ma co kopiować od innych bo w silniku mogą być zamontowane różne parowniki i miksery, nie wspominając i ich stopniu zabrudzenia.
aa jakie powinny byc wartosci dla silniczka krokowego w opcjach w programie bingo M tzn min maks na biegu jal i min i maks na obciazeniu do mojego auta?? teraz mam tak: -20 +20 i -20 +20. Zauwazylem ze jest teraz mulowaty i szarpie na biegu 1,2 i 3 po rozgrzaniu. wczesniej mialem srube i wszystko bylo git. I jakie mam dac wartoscii??
pozdro
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Takie wartości od biedy mogą zostać. Lepiej sprawdź czy silniczek jest w każdej z sytuacji podczas której masz problem jest w stanie wywołać "falowanie" sondy". Najlepiej jakbyś dał screena oscyloskopu z obrotów biegu jałowego oraz obrotów podniesionych do 3000. Czy nawet z jazdy. Screenshot ustawień też.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Lambda leży bo za mało kroków maksymalnego otwarcia.
Ustaw "Ustawienie wartości PWA" na 100 bo teraz otwiera krokowy do 100-104 kroków i dalej masz ubogą mieszankę dlatego sonda stoi. Teraz działa mniej więcej tak jakbyś miał śrubę zamiast krokowca.
Emulacja idzie do komputera benzyny a bingo ma dalej korzystać z prawdziwego sygnału sondy.adrianos pisze:Ale m sie zdaje ze dobrze bo tam nawet w ustawieniu jest emul na wyl i na masa.
Ustaw "Ustawienie wartości PWA" na 100 bo teraz otwiera krokowy do 100-104 kroków i dalej masz ubogą mieszankę dlatego sonda stoi. Teraz działa mniej więcej tak jakbyś miał śrubę zamiast krokowca.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz śrubę to zmiana tych ustawień nic ci nie da. Jedyne do czego możesz teraz wykorzystać program od bingo to zmiana obrotów przełączania albo podgląd pracy sondy na benzynie.adrianos pisze:Czyli ustawic PWA na 100 min i max ile dac po +20 i -20
Może masz już zmęczoną sondę lambda albo zacinający się attuator og gazu skoro nie dało się ustawić aby palił normalnie na gazie.