Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Poprawne konfiguracje gazu - bingo m

Wszystko co związane z LPG
adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

[B4 2.0 ABT] Poprawne konfiguracje gazu - bingo m

Post autor: adrianos » 26 maja 2016, 12:26

Witam. Wpadlem na pomysl aby kazdy kto ma poprawnie skonfigurowana instalacje LPG robil photo i umiescil na stronie. Pomysl motywuje tym ze nie ma wogole takich rzeczy na forum. Oczywiscie do danego modelu samochodu z danym silnikiem iz dana inst. LPG. Zajmie to 10 minut z umieszczeniem na forumKAzdy umieszcza zdjecia ale z wadliwa konfig. i czeka na zdiagnozowanie problemu. Ja niestetysam nie umieszcze zdjec bo mam wlasnie zla konf. Moze by wygladalo by tak Np
Audi 80 B4 2.0 93 r. Bingo M i ponizej zdjecie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 15:16 przez adrianos, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 maja 2016, 14:27

I czy II generacje szczególnie z mono-wtryskiem trzeba być naprawdę (nie)zdolnym aby źle ją zamontować.
Już łatwiej o zły montaż sekwencji.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 maja 2016, 15:15

maciek889 pisze:Już łatwiej o zły montaż sekwencji.
+ do tego dochodzi brak poprawnej regulacji
adrianos, trochę trudno by w jednym temacie było opisanych tyle wersji silnikowych i dobranych do tego instalacji

tu masz kilka tematów https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... 0bingo%20M
WRC is for boys.
Group B was for men.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 26 maja 2016, 16:12

Chodzi mi glownie o samo umieszczenie zdjec z programu Bingo M. Nie chodzi mi o zalozenie samej instalacji tylko poprawnie skonfigurowane parametry poprzez program na dane silniki. Bo napewno musi byc inaczej ustawiony gaz(tzw emulacja komputera gazu) do silnika 2.0 ABK a i naczej do 2.0 ABT

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 maja 2016, 16:17

adrianos pisze:Bo napewno musi byc inaczej ustawiony gaz(tzw emulacja komputera gazu) do silnika 2.0 ABK a i naczej do 2.0 ABT
taka instalacja nie jest raczej do ABK ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 maja 2016, 16:22

Chyba w każdym temacie o ustawieniu emulacji w ABT jest napisane aby dawać na masa. A jak ma się ABT na najnowszej wersji wtrysku jaka była montowana to emulacja zazwyczaj nie pomaga. Inne silniki nie uczą się składu mieszanki tak jak ABT i spora część z nich jeździ nawet bez emulatora.
Reszta ustawień np. pracy krokowca też nie ma co kopiować od innych bo w silniku mogą być zamontowane różne parowniki i miksery, nie wspominając i ich stopniu zabrudzenia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 01 cze 2016, 00:52

aa jakie powinny byc wartosci dla silniczka krokowego w opcjach w programie bingo M tzn min maks na biegu jal i min i maks na obciazeniu do mojego auta?? teraz mam tak: -20 +20 i -20 +20. Zauwazylem ze jest teraz mulowaty i szarpie na biegu 1,2 i 3 po rozgrzaniu. wczesniej mialem srube i wszystko bylo git. I jakie mam dac wartoscii??
pozdro

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 cze 2016, 15:48

Takie wartości od biedy mogą zostać. Lepiej sprawdź czy silniczek jest w każdej z sytuacji podczas której masz problem jest w stanie wywołać "falowanie" sondy". Najlepiej jakbyś dał screena oscyloskopu z obrotów biegu jałowego oraz obrotów podniesionych do 3000. Czy nawet z jazdy. Screenshot ustawień też.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 20 lip 2016, 20:45

no tak ale mysle ze parowniki jak sa montowane do danych silnikow to i tak musza miec podobne parametry tzn wielkosc itd

[ Dodano: 2016-07-20, 20:45 ]
22

[ Dodano: 2016-07-20, 20:45 ]
1111

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lip 2016, 20:48

adrianos, a czemu lambda leży, powinna chyba oscylować - niepodłączona czy co?
WRC is for boys.
Group B was for men.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 20 lip 2016, 21:06

Lambda hula na benzynie ale na gazie pare sekundpo przelaczeniu tak jakby sygnalzanika. Ale m sie zdaje ze dobrze bo tam nawet w ustawieniu jest emul na wyl i na masa.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lip 2016, 11:25

Lambda leży bo za mało kroków maksymalnego otwarcia.
adrianos pisze:Ale m sie zdaje ze dobrze bo tam nawet w ustawieniu jest emul na wyl i na masa.
Emulacja idzie do komputera benzyny a bingo ma dalej korzystać z prawdziwego sygnału sondy.

Ustaw "Ustawienie wartości PWA" na 100 bo teraz otwiera krokowy do 100-104 kroków i dalej masz ubogą mieszankę dlatego sonda stoi. Teraz działa mniej więcej tak jakbyś miał śrubę zamiast krokowca.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 21 lip 2016, 12:12

no ja mam srube w samochodzie. Gaziarz mi tak ustawil emulacje ze spalilo mi raz 17 litrow na 80 km. Nie mogl mi poprawnie tego ustawic i mowi zebym zalozyl srube. A jak zalozylem srube spalanie w normie cykl mieszany okolo 11 litrow. Czyli ustawic PWA na 100 min i max ile dac po +20 i -20

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lip 2016, 13:31

adrianos pisze:Czyli ustawic PWA na 100 min i max ile dac po +20 i -20
Jak masz śrubę to zmiana tych ustawień nic ci nie da. Jedyne do czego możesz teraz wykorzystać program od bingo to zmiana obrotów przełączania albo podgląd pracy sondy na benzynie.

Może masz już zmęczoną sondę lambda albo zacinający się attuator og gazu skoro nie dało się ustawić aby palił normalnie na gazie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

adrianos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 24 maja 2016, 15:21

Post autor: adrianos » 21 lip 2016, 16:34

no dobra to jak dam srube na calkowicie odkrecona to jakie parametry PWA wrzucic?? I co to jest czujnik tps mam ustawiona na brak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga