Skup się trochę ,bo Krzysiek84 się produkuje ,wstawia wielkie kolorowe zdjęcia ,że ślepy by się połapał co i jak podłaczone ,a Ty pytasz o schemat jak ma być podłaczone ...W twoim przypadku podłaczenie jest mało wazne w tej chwili ,skoro nawet przy odłaczonej gruszce masz tylko 0,5 bara ...wiec na razie zajmij się sprawdzeniem cięgła gruszki i dociągnieciu klapy WG.Dopiero jak zacznie ci ładować 1,5 bara ,możesz się zając podłaczniem n75noxious pisze:A w zasadzie ma ktoś może schemat tych połączeń ciśnieniowych bo co do n75 to jestem pewien ze jest oki ale reszta to juz zagadka.
[B4 1.9 1Z] Czy nie za słabe doładowanie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
no to zaczynam obserwację tematu jak się rozwinie ...
ta sama sytuacja, też bosch ( tyle że z softem ), powinno ładować do ~1.2 a ładuje 0.5-0.6 ... dolot sprawdzony i szczelny, N75 podmieniany na 100% sprawny, przewody na 100% dobrze podłączone, 'mostkowanie' nie dało żadnych różnic ... turbina olejem nie pluje, nic nie gwiżdże, luzów brak ... też jestem na etapie myśli nad skróceniem cięgła klapy WG ...
kiedyś przy ~2tys czuć było że turbo zaczyna mocniej dmuchać, teraz delikatnie coś czuć i na tym koniec, szału nie nie, a pomimo tego 180km/h poleci na prostej ...
daj znać czy rozwiązałeś problem bo pewnie szybciej niż ja się za to zabierzesz ...
ta sama sytuacja, też bosch ( tyle że z softem ), powinno ładować do ~1.2 a ładuje 0.5-0.6 ... dolot sprawdzony i szczelny, N75 podmieniany na 100% sprawny, przewody na 100% dobrze podłączone, 'mostkowanie' nie dało żadnych różnic ... turbina olejem nie pluje, nic nie gwiżdże, luzów brak ... też jestem na etapie myśli nad skróceniem cięgła klapy WG ...
kiedyś przy ~2tys czuć było że turbo zaczyna mocniej dmuchać, teraz delikatnie coś czuć i na tym koniec, szału nie nie, a pomimo tego 180km/h poleci na prostej ...
daj znać czy rozwiązałeś problem bo pewnie szybciej niż ja się za to zabierzesz ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeszcze raz napisze ...pierwsza rzecz którą robimy ,jak mamy problem z niedoładowaniem ,to sciągamy wężyk z gruszki ...Jak po tym zabiegu doładowanie osiąga 1,5 bara ,to jest dobrze i zajmujemy się wtedy n75 i ewentualnie profilaktycznym skróceniem ciegła gruszki ...jak nie osiąga 1,5 bara ,to są tylko cztery możliwości ... nieszczelny dolot ,EGR, niedomykajaca się klapka WG ,na końcu sama turbina.Przy doładowaniu 0,5 bara ,to auto nie pojedzie ,żeby nie wiem jakie miało mody , soft ,czy wtryski ...zbiera się jakby chciało i nie mogło i puki nie przywrócimy doładowania na poziomie przynajmniej 1 bara , nic tu nie pomożeDaMaGe pisze: też jestem na etapie myśli nad skróceniem cięgła klapy WG ..
Jestem skupiony Nie chodzi mi o połączenie turbina zawór gruszka bo faktycznie zdjęcia są ekstra i wyjaśniają wszystko tylko o resztę "pneumatyki".MUNIOR pisze:Skup się trochę ,bo Krzysiek84 się produkuje ,wstawia wielkie kolorowe zdjęcia ,że ślepy by się połapał co i jak podłaczone ,a Ty pytasz o schemat jak ma być podłaczone ...noxious pisze:A w zasadzie ma ktoś może schemat tych połączeń ciśnieniowych bo co do n75 to jestem pewien ze jest oki ale reszta to juz zagadka.
Pozdro
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko