Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Czy nie za słabe doładowanie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 maja 2016, 23:09

noxious pisze:A w zasadzie ma ktoś może schemat tych połączeń ciśnieniowych bo co do n75 to jestem pewien ze jest oki ale reszta to juz zagadka.
Skup się trochę ,bo Krzysiek84 się produkuje ,wstawia wielkie kolorowe zdjęcia ,że ślepy by się połapał co i jak podłaczone ,a Ty pytasz o schemat jak ma być podłaczone bezradny_ ...W twoim przypadku podłaczenie jest mało wazne w tej chwili ,skoro nawet przy odłaczonej gruszce masz tylko 0,5 bara ...wiec na razie zajmij się sprawdzeniem cięgła gruszki i dociągnieciu klapy WG.Dopiero jak zacznie ci ładować 1,5 bara ,możesz się zając podłaczniem n75

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 26 maja 2016, 23:33

no to zaczynam obserwację tematu jak się rozwinie ...

ta sama sytuacja, też bosch ( tyle że z softem ), powinno ładować do ~1.2 a ładuje 0.5-0.6 ... dolot sprawdzony i szczelny, N75 podmieniany na 100% sprawny, przewody na 100% dobrze podłączone, 'mostkowanie' nie dało żadnych różnic ... turbina olejem nie pluje, nic nie gwiżdże, luzów brak ... też jestem na etapie myśli nad skróceniem cięgła klapy WG ...
kiedyś przy ~2tys czuć było że turbo zaczyna mocniej dmuchać, teraz delikatnie coś czuć i na tym koniec, szału nie nie, a pomimo tego 180km/h poleci na prostej ...

daj znać czy rozwiązałeś problem bo pewnie szybciej niż ja się za to zabierzesz ...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 maja 2016, 23:40

DaMaGe pisze: też jestem na etapie myśli nad skróceniem cięgła klapy WG ..
Jeszcze raz napisze ...pierwsza rzecz którą robimy ,jak mamy problem z niedoładowaniem ,to sciągamy wężyk z gruszki ...Jak po tym zabiegu doładowanie osiąga 1,5 bara ,to jest dobrze i zajmujemy się wtedy n75 i ewentualnie profilaktycznym skróceniem ciegła gruszki ...jak nie osiąga 1,5 bara ,to są tylko cztery możliwości ... nieszczelny dolot ,EGR, niedomykajaca się klapka WG ,na końcu sama turbina.Przy doładowaniu 0,5 bara ,to auto nie pojedzie ,żeby nie wiem jakie miało mody , soft ,czy wtryski ...zbiera się jakby chciało i nie mogło i puki nie przywrócimy doładowania na poziomie przynajmniej 1 bara , nic tu nie pomoże

noxious
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Łódź

Post autor: noxious » 27 maja 2016, 07:57

MUNIOR pisze:
noxious pisze:A w zasadzie ma ktoś może schemat tych połączeń ciśnieniowych bo co do n75 to jestem pewien ze jest oki ale reszta to juz zagadka.
Skup się trochę ,bo Krzysiek84 się produkuje ,wstawia wielkie kolorowe zdjęcia ,że ślepy by się połapał co i jak podłaczone ,a Ty pytasz o schemat jak ma być podłaczone bezradny_ ...
Jestem skupiony mysli_ Nie chodzi mi o połączenie turbina zawór gruszka bo faktycznie zdjęcia są ekstra i wyjaśniają wszystko tylko o resztę "pneumatyki".
Pozdro

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2016, 09:13

noxious pisze: Nie chodzi mi o połączenie turbina zawór gruszka bo faktycznie zdjęcia są ekstra i wyjaśniają wszystko tylko o resztę "pneumatyki".
Nie ma żadnej "reszty pneumatyki ",w tym aucie to wszystko

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 maja 2016, 19:20

noxious pisze:Nie chodzi mi o połączenie turbina zawór gruszka bo faktycznie zdjęcia są ekstra i wyjaśniają wszystko tylko o resztę "pneumatyki".
Reszta wężyków , czyli pewnie chodzi Tobie o EGR i wszystko co tam jest wokół tego N18

odpuść to sobie. To nie jest do niczego potrzebne.

noxious
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Łódź

Post autor: noxious » 27 maja 2016, 21:10

Sprawa rozwiązana. Skrócenie cięgna gruszki rozwiązało problem. Na zegarze 0.9 bara i w ogóle auto jak nowe :-)
Dzięki MUNIOR dzięki wszystkim.
Temat zamykam
Pozdro
Acha, MUNIOR podaj adres na priv, wyślę Ci flaszkę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2016, 22:26

noxious pisze:Acha, MUNIOR podaj adres na priv, wyślę Ci flaszkę.
Hehe :-D ,lepiej jakieś słodkosci wyślij ,flaszka się może rozbić ;-)

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 09 lip 2018, 21:43



temat doładowanie ciag dalszy
czy takie doładowanie i zachowanie turbiny/n75 jest w porządku ??
(bosch, z softem)

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 10 lip 2018, 22:11

Ciężko cokolwiek tu oceniać. Jak możesz umieść wskaźnik doładowania przy obrotomierzu a potem zrób to tak jak normalnego loga, czyli 1500rpm na 3-ce i gaz w podłogę do 4000rpm (nagrywając)
Będzie wtedy widać jak wygląda doładowanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl