Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] braki mocy w silniku 2E bliżnak abk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 28 maja 2016, 11:03

Wungiel aktywy w której grupie i kanale?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 maja 2016, 11:30

Zib3l pisze:Wungiel aktywy w której grupie i kanale?
w tym przypadku jest to gr 5 blok 2 ale roczniki do 93 nie ma takiego podglądu

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 28 maja 2016, 13:08

Dzięki.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 30 maja 2016, 14:33

filtr wegla weglowego od roku ma odpiety i zaslepiony przewód .


Logi z dzis , dynamiczne .

http://vaglog.pl/log_264465.html
http://vaglog.pl/log_264466.html
http://vaglog.pl/log_264467.html
http://vaglog.pl/log_264468.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 maja 2016, 15:22

cienkii, z logów tak nie wiele widać powiem. Jak byś zrobił jeszcze na wolnych obrotach grupę 001 tam gdzie widać pracę sondy(bo tu coś dziwnie wygląda ale może tak operowałeś gazem) i 000 bo wyszła Ci źle.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 30 maja 2016, 17:02

http://vaglog.pl/log_264472.html

http://vaglog.pl/log_264473.html

Z tego co widziałem to sonda raz oscyluje ładnie a raz zawiesi się na o,7 a raz zawisnie na 0.00 na wolnych obrotach .

Powyżej 3tys obr pracuje ładniej .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 maja 2016, 17:33

cienkii, moim zdaniem sonda do bani bo te wskazania są raczej mało prawdopodobne - raz masz 77 a za chwilę 0 a brak wartości pośrednich.
Możesz sobie na vag-scope zobaczyć ale tam pewnie niezła sieczka jest i sinusoidy nie ma.

Prawdopodobnie uszkodzona grzałka sondy lub nie masz zasilania na wtyczce 2-pinowej .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 maja 2016, 18:29

cienkii pisze:Prawdopodobnie uszkodzona grzałka sondy lub nie masz zasilania na wtyczce 2-pinowej .
A moze po prostu nie rozgrzał sondy, to ze silnik nagrzany wcale nie oznacza ze sonda rozgrzana Takie testy wykonuje sie po dobrych 3-5min po odpaleniu.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 maja 2016, 19:55

Jarewa pisze:
cienkii pisze:Prawdopodobnie uszkodzona grzałka sondy lub nie masz zasilania na wtyczce 2-pinowej .
A moze po prostu nie rozgrzał sondy, to ze silnik nagrzany wcale nie oznacza ze sonda rozgrzana Takie testy wykonuje sie po dobrych 3-5min po odpaleniu.
no być może, chodź ja w to nie wierzę w tych temperaturach powinna już działać - a przynajmniej jest tak u mnie z tego co zauważyłem
Inna sprawa że sonda - przynajmniej u mnie zachowuje się ciut inaczej. Zaczyna od 0,45V stopniowo rogrzewając się napięcie rośnie aż do 0,80V i po czym zaczyna już oscylować. Trwa to mniej więcej tak jak napisałeś 3-5 min.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 30 maja 2016, 20:41

Silnik po odpaleniu miał już jakieś 60 stopni . W połowie robienia logów miał 90.

Sprawna sonda zima przy temperaturze 0 stopni po odpaleniu zaczęła oscylowac po 15sekundach pracy motoru .

Jutro wjade pod maskę z miernikiem i sprawdzę czy idzie do niej 12v .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 maja 2016, 23:21

Nie rozumiesz mnie, nie liczy się temperatura silnika, liczy się temperatura sondy minimum 350stC każde zgaszenie silnika to schłodzenie sondy a do prawidłowego jej pomiaru musi być rozgrzana czyli po odpaleniu musisz czekać 2min minimum przy sprawnej by poprawnie pracowała.

A to że zaczyna już po 15 s oscylować wcale nie oznacza że już pracuje poprawnie i jest rozgrzana.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 31 maja 2016, 12:12

Dzis zmieniłem sondę na inna .

Tak wyglada wcisniecie nagle gazu do oporu na postoju ,temp silnika 90stopni . Auto po przejechaniu kilku km .

Za pierwszym do podlogi za drugim razem nie do podlogi i jako tak sie wkrecił ale to jeszcze nie to na co go stac .




Wolen obroty --- dodanie gazu ---- wolne obroty .....

Obrazek

Czasami potrafi sie zawiesic na kilkanascie sekund ale ,,ogolnie działa" .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 maja 2016, 16:19

cienkii, no teraz praca sondy wygląda dużo lepiej chodź nie do końca chyba dobrze bo moim zdaniem jest za bogato
Jeśli ci się chce to możesz kolejne logi grup od 000 do 006, teraz na nowej sondzie zapodać - normalnie na wolnych obrotach.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 01 cze 2016, 19:44

Dla osób chętnych do pomocy z miłą chęcią .
Może uda się jutro ogarnąć temat ! okok

[ Dodano: 2016-06-01, 19:44 ]
A więc dziś bez logów . Wczoraj przed końcem pracy wyciagnelem TPS z auta . Założyłem stary na którym auto podszarpywalo i też nie osiagalo pełnej mocy Ale normalnie dało się jeździć .

No i ? No i da się normalnie jeździć Ale czuć podszarpywanie . Dziś założyłem kompletnie z innego 2.0 przepustnice która kiedyś szlifowalem aby maksymalnie zwiększyć średnicę wlotu do kolektora . Wszystko było ok jedynie oska przepustnicy była zgieta i ciężko się operowalo gazem . Wszystko zostało naprostowane , przepustnica przykrecona , tps mimo że inaczej wygląda wartsci ma takie same . Po pracy jazda próbna i wydaje mi się że będzie dobrze .


Z góry BARDZO dziękuję wszystkim którzy próbowali pomóc !!


Obrazek


Obrazek

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 01 cze 2016, 20:24

Jarewa pisze:Nie rozumiesz mnie, nie liczy się temperatura silnika, liczy się temperatura sondy...
Mało tego, dodatkowo przed diagnostyką sondy zalecano kiedyś przegonienie mocne auta, żeby ją "oczyścić". Dzisiaj pewnie ze względu na wszechobecną opiekuńczość instytucjonalną tych zaleceń nie wyczytamy.
Jednak na początku lat 90tych nie były wcale jakieś nietypowe w literaturze fachowej.

Oczywiście jest to często rozbijanie na atomy zagadnienia młotka ale jednak takie wytyczne nie były wzięte z kosmosu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl