Witam.
Mam problem z pompą. Mianowicie zaczęła ciec od strony bloku silnika. A jako, że robię dość duży remont w autku to po głowie chodzi mi wymiana pompy na inną. I teraz pytanie jaką by tu zamontować?
Chętnie pogonił bym auto tak do 90KM bo jest troszkę mułowate.
Pompa to chyba oryginał ECO bez LDA czy jak to tam się nazywa.
---------------
Po małych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że jak już robię coś w aucie to dorzucę ICka i troszkę zwiększę ciśnienie doładowania.
Mam dostęp do intercoolerów od ciężarówek ale to byłby przerost formy nad treścią więc wpadnie pewnie coś z Iveco Daily 2,3.
Ciśnienie podniosę skromnie o 0,2 bara i wywalę EGR.
Jeśli macie jakieś rady odnośnie tego co jeszcze powinienem zrobić to proszę pisać.
[B4 1.9 AAZ] Problem z pompą plus lekkie podniesienie mocy.
na takie male dowaldowania to nie trzeba sie pakowac AZ w zmienna geometrie, np gt15 zrobi robote
z mojej strony to sugerowal bym predzej zalozyc jakis plan na MOC a potem do tego graty kompletowac
tu fajna lektura dla Ciebie: https://audi80.pl/topics90/19-tdi-1z ... t61004.htm
z mojej strony to sugerowal bym predzej zalozyc jakis plan na MOC a potem do tego graty kompletowac
tu fajna lektura dla Ciebie: https://audi80.pl/topics90/19-tdi-1z ... t61004.htm
Przeczytałem cały temat i stwierdzam, że ja nie pójdę tą przetartą drogą i zrobię sobie bardzo pod górkę.
Wstawanie turba od 1800-1900 obr to trochę późno jak dla mnie.
Prawdopodobnie wstawię GTB1446VZ powinno być wydajniej niż przy seryjnej a przy tym i ciągnąć bardziej od dołu.
Co prawda chodzą mi też po głowie szalone myśli o twinturbo z saaba TTID 1.9 180KM ale nie wiem czy wszystko upchnę.
Jedno jest pewne. Będzie ciekawie i wbrew przetartym szlakom.
-----
Ktoś by mi powiedział gdzie się mierzy ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej?
Prawdopodobnie będę je zwiększał aby skrócić czas wtrysku paliwa.
Wstawanie turba od 1800-1900 obr to trochę późno jak dla mnie.
Prawdopodobnie wstawię GTB1446VZ powinno być wydajniej niż przy seryjnej a przy tym i ciągnąć bardziej od dołu.
Co prawda chodzą mi też po głowie szalone myśli o twinturbo z saaba TTID 1.9 180KM ale nie wiem czy wszystko upchnę.
Jedno jest pewne. Będzie ciekawie i wbrew przetartym szlakom.
-----
Ktoś by mi powiedział gdzie się mierzy ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej?
Prawdopodobnie będę je zwiększał aby skrócić czas wtrysku paliwa.