Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 AAZ] Problem z pompą plus lekkie podniesienie mocy.

ODPOWIEDZ
XantiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:49
Lokalizacja: Kwidzyn/okolice

[B4 1.9 AAZ] Problem z pompą plus lekkie podniesienie mocy.

Post autor: XantiO » 04 cze 2016, 20:46

Witam.

Mam problem z pompą. Mianowicie zaczęła ciec od strony bloku silnika. A jako, że robię dość duży remont w autku to po głowie chodzi mi wymiana pompy na inną. I teraz pytanie jaką by tu zamontować?

Chętnie pogonił bym auto tak do 90KM bo jest troszkę mułowate.

Pompa to chyba oryginał ECO bez LDA czy jak to tam się nazywa.

---------------

Po małych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że jak już robię coś w aucie to dorzucę ICka i troszkę zwiększę ciśnienie doładowania.
Mam dostęp do intercoolerów od ciężarówek ale to byłby przerost formy nad treścią :P więc wpadnie pewnie coś z Iveco Daily 2,3.

Ciśnienie podniosę skromnie o 0,2 bara i wywalę EGR.

Jeśli macie jakieś rady odnośnie tego co jeszcze powinienem zrobić to proszę pisać.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 05 cze 2016, 17:34


XantiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:49
Lokalizacja: Kwidzyn/okolice

Post autor: XantiO » 06 cze 2016, 01:41

A co powiesz na zmianę turbinki na coś mniejszego o zmiennej geometrii? Jako, że nie potrzebuję niewiadomo ile mocy to powinien to być sensowny zabieg. Ciśnienie doładowania starczy mi 1bar a możliwe, że nawet i mniejsze. Tylko jaką turbinę musiałbym szukać?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 cze 2016, 11:54

na takie male dowaldowania to nie trzeba sie pakowac AZ w zmienna geometrie, np gt15 zrobi robote

z mojej strony to sugerowal bym predzej zalozyc jakis plan na MOC a potem do tego graty kompletowac


tu fajna lektura dla Ciebie: https://audi80.pl/topics90/19-tdi-1z ... t61004.htm

XantiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:49
Lokalizacja: Kwidzyn/okolice

Post autor: XantiO » 13 cze 2016, 10:40

Ok. Pompa wymieniona na taką z LDA. Zawieszenie zrobione naa tip top. Czas na turbo. Od ilu by zaczynało pompować takie gt15?

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 cze 2016, 13:03

bardzo fajnie sie budzi, wiecej znajdziesz w temacie "mocniejsze turbo - jakie kupic"

XantiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:49
Lokalizacja: Kwidzyn/okolice

Post autor: XantiO » 15 cze 2016, 21:01

Przeczytałem cały temat i stwierdzam, że ja nie pójdę tą przetartą drogą i zrobię sobie bardzo pod górkę.
Wstawanie turba od 1800-1900 obr to trochę późno jak dla mnie.

Prawdopodobnie wstawię GTB1446VZ powinno być wydajniej niż przy seryjnej a przy tym i ciągnąć bardziej od dołu.

Co prawda chodzą mi też po głowie szalone myśli o twinturbo z saaba TTID 1.9 180KM ale nie wiem czy wszystko upchnę.

Jedno jest pewne. Będzie ciekawie i wbrew przetartym szlakom. rotfl

-----
Ktoś by mi powiedział gdzie się mierzy ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej?
Prawdopodobnie będę je zwiększał aby skrócić czas wtrysku paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl