[b4 ABK] Ciężko pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
- Lokalizacja: B-c
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
- Lokalizacja: Wrocław
Grzejąca się cewka raczej dawałby objawy także podczas jazdy np. szarpane podczas przyspieszania, u mnie tak było na trasie auto zaczęło szarpać po podjechaniu pod dom auto już nie dawało żadnych objawów życia przy próbie odpalenia. Fakty są takie, ze w abk cewki lubią się kończyć, tzn. pewnie były zaprojektowane na 20lat użytkowania czyli jakieś 15lat więcej niż Niemcy zamierzali tym jeździć i teraz nam się sypią Generalnie podjechałbym do jakiegoś polecanego elektryka samochodowego żeby sprawdził bo nowa firmowa cewka czy regeneracja rozrusznika nie będzie kosztowała 50zł.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie wiek też zrobił swoje ale też bardzo często padają przez źle ustawiony zapłon.lukaszgucio1 pisze: Fakty są takie, ze w abk cewki lubią się kończyć, tzn. pewnie były zaprojektowane na 20lat użytkowania czyli jakieś 15lat więcej niż Niemcy zamierzali tym jeździć i teraz nam się sypią
A niestety sporo abk ma właśnie źle ustawiony.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
U mnie tak samo jest ze jak zgasze i od razu chce zapalic to nie da rady bo nie zakreci jak by cos blokowalo silnik. Dlatego jak nieraz sie zdarzylo ze przy ruszaniu maszyna zdechla to od razu na rozrusznik nie daje tylko czekam az mi zgasnie kontrolka od ABSu i wtedy juz normalnie odpala. Jak diesel hehe. I zreszta juz sie tak przyzwyczailem ze zawsze przekrecam zaplon i jak gasnie po 2-3 sekundach kontrolka od ABSu to odpalam dopiero.
Witam, zawsze na benzynie moje audi paliło na dotyk - od strzała aż miło...Na gazie również problemu nie było.Jednak od 2-ch dni, na gazie jest ok, ale na benzynie na zimnym kręcę i kręcę i ma problem z odpaleniem, dopiero za drugim razem z trudem odpala...nic nie było ruszane, paliwo jest i pompka działa, w czym może być problem?
Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 22:00 przez Astronis96, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Kiedyś zrobiłem poradnik pomocny w szukaniu przyczyn problemów z odpalaniem: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
hmm, raczej nie przy tych temperaturachchlebek pisze:Piąty wtryskiwacz rozruchowy.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 21:37 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Zaślep LPG albo przed odpaleniem zdejmij na chwilę gumę z kolektora aby "wymienić powietrze". Może być tak, że po zgaszeniu auta któryś wtryskiwacz gazowy (jeśli masz sekwencje) albo mikser (jeśli masz 1-3 gen lpg) puszcza opary w kolektor. Rano przy odpalaniu silnik jest zalewany bo ma w kolektorze gaz.