Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABK] Ciężko pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tomazino26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: B-c

Post autor: tomazino26 » 04 cze 2016, 21:58

Maciek to nie są moje teorie tylko tak słyszałem od znajomego a zakasac rekawow i ubrudzic sie nie boje tylko ze zdaza sie to jak pisalem raz na jakis czas . Pozatym forum jest własnie po to by podpytac pomóc se nawzajem moze ktos mial taki przypadek

Awatar użytkownika
matwys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:43
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: matwys80 » 04 cze 2016, 23:27

Może cewka do wymiany, miałem podobnie. Jak sie zagrzała robiła takie cyrki aż sie spaliła.

lukaszgucio1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lukaszgucio1 » 05 cze 2016, 12:00

Grzejąca się cewka raczej dawałby objawy także podczas jazdy np. szarpane podczas przyspieszania, u mnie tak było na trasie auto zaczęło szarpać po podjechaniu pod dom auto już nie dawało żadnych objawów życia przy próbie odpalenia. Fakty są takie, ze w abk cewki lubią się kończyć, tzn. pewnie były zaprojektowane na 20lat użytkowania czyli jakieś 15lat więcej niż Niemcy zamierzali tym jeździć i teraz nam się sypią :D Generalnie podjechałbym do jakiegoś polecanego elektryka samochodowego żeby sprawdził bo nowa firmowa cewka czy regeneracja rozrusznika nie będzie kosztowała 50zł.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 cze 2016, 13:10

lukaszgucio1 pisze: Fakty są takie, ze w abk cewki lubią się kończyć, tzn. pewnie były zaprojektowane na 20lat użytkowania czyli jakieś 15lat więcej niż Niemcy zamierzali tym jeździć i teraz nam się sypią :D
pewnie wiek też zrobił swoje ale też bardzo często padają przez źle ustawiony zapłon.
A niestety sporo abk ma właśnie źle ustawiony.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 01 lip 2016, 22:50

U mnie tak samo jest ze jak zgasze i od razu chce zapalic to nie da rady bo nie zakreci jak by cos blokowalo silnik. Dlatego jak nieraz sie zdarzylo ze przy ruszaniu maszyna zdechla to od razu na rozrusznik nie daje tylko czekam az mi zgasnie kontrolka od ABSu i wtedy juz normalnie odpala. Jak diesel hehe. I zreszta juz sie tak przyzwyczailem ze zawsze przekrecam zaplon i jak gasnie po 2-3 sekundach kontrolka od ABSu to odpalam dopiero. dokuczacz_

Astronis96

Post autor: Astronis96 » 27 lip 2016, 15:05

Witam, zawsze na benzynie moje audi paliło na dotyk - od strzała aż miło...Na gazie również problemu nie było.Jednak od 2-ch dni, na gazie jest ok, ale na benzynie na zimnym kręcę i kręcę i ma problem z odpaleniem, dopiero za drugim razem z trudem odpala...nic nie było ruszane, paliwo jest i pompka działa, w czym może być problem?
Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 22:00 przez Astronis96, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 lip 2016, 16:02

Kiedyś zrobiłem poradnik pomocny w szukaniu przyczyn problemów z odpalaniem: https://audi80.pl/topics77/faq-co-zr ... t98745.htm

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 28 lip 2016, 13:23

Piąty wtryskiwacz rozruchowy.

Wszystko jest w poradniku.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lip 2016, 20:04

chlebek pisze:Piąty wtryskiwacz rozruchowy.
hmm, raczej nie przy tych temperaturach ;-)
Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 21:37 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 28 lip 2016, 20:24

Zaślep LPG albo przed odpaleniem zdejmij na chwilę gumę z kolektora aby "wymienić powietrze". Może być tak, że po zgaszeniu auta któryś wtryskiwacz gazowy (jeśli masz sekwencje) albo mikser (jeśli masz 1-3 gen lpg) puszcza opary w kolektor. Rano przy odpalaniu silnik jest zalewany bo ma w kolektorze gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl