[B4 2.0 ABK] braki mocy w silniku 2E bliżnak abk
Systematycznie stosuje tzw ,,samooczyszczanie"
Zakoksowanie nagarem jej nie groźne .
[ Dodano: 2016-06-04, 15:44 ]
A jednak nie .........
po zmianie tps jakis czas smigało wszystko dobrze , zaczeły sie cyrki z obrotami na wolnych , podszarpywaniem podczas jazdy , brakiem mocy ponizej 2tys obr .
Sonda do wymiany . Jest zbyt powolna zeby ogarnac i za czesto sie zawiesza .
Załozylem sonde od znajomego w 100% sprawna i auto ma wolne obroty , jedzie , nie szarpie itp .
Sonde musialem niestety oddac i trzeba zamowic nowa , w sklepie 220zł bez wtyczki z wtyczka 270 zł .
Pozdrawiam !
Zakoksowanie nagarem jej nie groźne .
[ Dodano: 2016-06-04, 15:44 ]
A jednak nie .........
po zmianie tps jakis czas smigało wszystko dobrze , zaczeły sie cyrki z obrotami na wolnych , podszarpywaniem podczas jazdy , brakiem mocy ponizej 2tys obr .
Sonda do wymiany . Jest zbyt powolna zeby ogarnac i za czesto sie zawiesza .
Załozylem sonde od znajomego w 100% sprawna i auto ma wolne obroty , jedzie , nie szarpie itp .
Sonde musialem niestety oddac i trzeba zamowic nowa , w sklepie 220zł bez wtyczki z wtyczka 270 zł .
Pozdrawiam !
U mnie bez wtyki 220zł , z wtyczka 270 . A jako zamiennik znajomy w sklepie poleca Denso z wtyka za 150 .
Z jednej strony opinie ma doc dobre i montuja to do japonców a z drugiej chyba wole Boscha .
ps. mozliwe ze niedlugo stane sie posiadaczem A6C4 z AELem wiec coraz mniej mam ochote zmieniac cokolwiek
Z jednej strony opinie ma doc dobre i montuja to do japonców a z drugiej chyba wole Boscha .
ps. mozliwe ze niedlugo stane sie posiadaczem A6C4 z AELem wiec coraz mniej mam ochote zmieniac cokolwiek
Sprawdź dane i ciśnienie w książce.cienkii pisze:Pompa przed listwą na zegarze pokazała 6 barów . Regulator jest 3 barowy .
Wydajność pompy dobra w 30 sekund ze stoperem napompowala 1,1 litra paliwa .
Czyli regulator do zmiany i kolejne mierzenie .
Co się dzieje jak na chwilę zatkasz powrót paliwa?