Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] braki mocy w silniku 2E bliżnak abk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 04 cze 2016, 15:44

Systematycznie stosuje tzw ,,samooczyszczanie" :)

Zakoksowanie nagarem jej nie groźne .

[ Dodano: 2016-06-04, 15:44 ]
A jednak nie .........

po zmianie tps jakis czas smigało wszystko dobrze , zaczeły sie cyrki z obrotami na wolnych , podszarpywaniem podczas jazdy , brakiem mocy ponizej 2tys obr .

Sonda do wymiany . Jest zbyt powolna zeby ogarnac i za czesto sie zawiesza .

Załozylem sonde od znajomego w 100% sprawna i auto ma wolne obroty , jedzie , nie szarpie itp .

Sonde musialem niestety oddac i trzeba zamowic nowa , w sklepie 220zł bez wtyczki z wtyczka 270 zł .

Pozdrawiam !

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 05 cze 2016, 20:58

Ja boscha z wtyczką za 220 kupiłem ma alledrogo. A 150 bez wtyki NTK, też działała.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 06 cze 2016, 14:45

U mnie bez wtyki 220zł , z wtyczka 270 . A jako zamiennik znajomy w sklepie poleca Denso z wtyka za 150 .

Z jednej strony opinie ma doc dobre i montuja to do japonców a z drugiej chyba wole Boscha .


ps. mozliwe ze niedlugo stane sie posiadaczem A6C4 z AELem wiec coraz mniej mam ochote zmieniac cokolwiek :)

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 06 cze 2016, 18:23

DENSO mi padło po 15 tyś xD

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 cze 2016, 20:23

A co się dziwicie jak to chińskie.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 30 cze 2016, 12:29

Wleciala nowa sonda , inny tps , auto jedzie stabilnie ale ,,to nie jest jeszcze to'' .

wiem jak jechal mam porownanie z innym autem i jest wolniejszy ...



czy ten regulator pracuje prawidlowo ? moze z gazem w podzlodze tak ,,wariowac'' ?


Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 cze 2016, 21:15

Nie pracuje prawidłowo ciśnienie powinno być stałe. Inaczej dawka paliwa leci na łeb/szyje.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 cze 2016, 21:56

Słaba pompa paliwa. Za małe ciśnienie tłoczonego paliwa. Sprawna pompa w parze ze sprawnym regulatorem powinny dawać min. 3,5 bara - o ile dobrze pamiętam.
Widać, że regulator pracuje ale za małe ciśnienie dostaje na magistralę.

cienkii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 16 kwie 2010, 13:25

Post autor: cienkii » 01 lip 2016, 17:05

Pompa przed listwą na zegarze pokazała 6 barów . Regulator jest 3 barowy .
Wydajność pompy dobra w 30 sekund ze stoperem napompowala 1,1 litra paliwa .

Czyli regulator do zmiany i kolejne mierzenie .

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 06 lip 2016, 19:25

Że zapytam... regulator w ABK jest tylko w listwie czy przed listwą jest jakiś też?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lip 2016, 20:07

Nie ma, jedynie w pompie zawór przeciążeniowy ciśnieniowy.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 12 lip 2016, 20:39

cienkii pisze:Pompa przed listwą na zegarze pokazała 6 barów . Regulator jest 3 barowy .
Wydajność pompy dobra w 30 sekund ze stoperem napompowala 1,1 litra paliwa .

Czyli regulator do zmiany i kolejne mierzenie .
Sprawdź dane i ciśnienie w książce.
Co się dzieje jak na chwilę zatkasz powrót paliwa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl