Witam! Mam problem ze swoją 80 mianowicie po wymianie silnika nie chodzi jak trzeba, ładnie odpala ale kiepsko wkręca się w obroty dzieje się tak na Pb jak i na Lpg. Ciśnienie na cylindrach jest, świece i kable nowe wydaje Mi się, że to coś z zapłonem jak się wkręci na 3500 rpm to już normalnie idzie. Teraz pytanie czy czujnik G28 jakoś konkretnie się ustawia czy to bez różnicy ? w sumie jest na oliwkach to jakaś regulacja musi być, Dwa czy jak auto odpala to oznacza ze czujnik G4 jest sprawny ? Brakuję Mi już pomysłów do tego problemu, dodam jeszcze, że auto NIE DAJE SIĘ PODŁĄCZYĆ PO KOMPUTER.
Chłopaki pomóżcie
[B4 2.6 ABC] nierówna praca silnika
Wrócę do do domu i sprawdzę. U mnie dzieję się dokładnie co napisałeś.. Może pomoże
[ Dodano: 2016-06-06, 19:43 ]
Zacząłem rozkręcać tam aby się dostać do czujnika G28 i z tego co zauważyłem to był on w położeniu jak najbliżej koła zamachowego i na dodatek na czujniku leżała śrubka ( spadła mi najwidoczniej podczas przerzutki) Czy ta śrubka mogła powodować zakłócenie sygnały z czujnika ? Czujnik wyjęty na mierniku Ohmy i działa.
[ Dodano: 2016-06-06, 19:43 ]
Zacząłem rozkręcać tam aby się dostać do czujnika G28 i z tego co zauważyłem to był on w położeniu jak najbliżej koła zamachowego i na dodatek na czujniku leżała śrubka ( spadła mi najwidoczniej podczas przerzutki) Czy ta śrubka mogła powodować zakłócenie sygnały z czujnika ? Czujnik wyjęty na mierniku Ohmy i działa.