Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH 2.8 92r] Uszczelka pod głowicą, jakie kroki podjąć??

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
kebby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 17 kwie 2009, 13:55

[AAH 2.8 92r] Uszczelka pod głowicą, jakie kroki podjąć??

Post autor: kebby » 10 sty 2010, 17:44

Witam wszystkich użytkowników forum audi80.pl!!!!
Mam nie mały problem, moja perełka ostatnio zaczęła brać płyn chłodzący :-? , pod korkiem zaczęła zbierać się "śmietanka" :-( , to mnie skłoniło do sugestii że jest to uszczelka pod głowicą, stąd moje pytanie, jakie są tego koszty, czy przy okazji wymienić pasek rozrządu ile to mniej więcej może potrwać i czy macie może kogoś w okolicy Białegostoku kto może mi to zrobić i będę miał pewność ze zrobi dobrze i sumiennie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 15:55 przez kebby, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 10 sty 2010, 18:13

Zanik zdecydujesz sie zrzucać głowicę, sprawdź dobrze czy to na pewno uszczelka. To że masz "kawe z mlekiem" pod korkiem to jeszcze nie musi o tym świadczyć. Znika Ci płyn, a co z poziomem oleju, bierze olej? Czy samochód kopci na biało? Czy w zbiorniczku wyrównawczym masz ślady oleju i czy widać idące bąbelki powietrza przy włączonym silniku? Co do paska rozrządu, zależy kiedy był wymieniany ostatnio, pompa wody? Robota to tak ze 2 dni spokojnego grzebania z piwkiem w ręku no ale to jak juz bedziesz pewien ze to uszczelka a nie zwykły wyciek płynu <ok>

kebby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 17 kwie 2009, 13:55

Post autor: kebby » 10 sty 2010, 21:16

Jeśli chodzi o olej to po wymianie przejechałem 4 tyś i trzeba było dolać jakoś 0,5l, śladów oleju nie widzę, bąbelków też nie, ale sporo tego płynu mi znika, na biało trochę daje ale z tego co wiem i widzę to z gazem tak musi być, chociaż nie jest to taki typowo biały. nie znam się na tym ale na 85 % to uszczelka, chciał bym to zrobić bo szkoda mi auta i nie chce go zajeździć. z tego co wiem to nie jest zdrowe:(

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 11 sty 2010, 00:04

Czyli jestes pewien ze nie masz zadnych wycieków? posprawdzaj z rana wszystkie łączenia węży gumowych, szczegolnie na króćcach, ten z tyłu głowicy i węże od parownika czy nie cieknie gdzieś. Dobrze byłoby też zmierzyć ciśnienie sprężania. Musisz sie upewnić zanim zdecydujesz sie zrzucić głowice i władować kase w robienie uszczelki za te 350-400zl.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 sty 2010, 00:27

A termostat masz sprawny??? Nagrzewa się podczas dłuższej jazdy z prędkością ponad 50km/h do 90°C? Może często robisz krótkie trasy, ten szlam pod korkiem nie musi mieć związku z ubywającym płynem chłodniczym.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 11 sty 2010, 09:38

kebby, popraw proszę nazwę tematu. Zastosuj tag.

Awatar użytkownika
p371
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 23 cze 2009, 23:15
Lokalizacja: Warszawa Siedlce

Post autor: p371 » 11 sty 2010, 09:58

Ja jestem waśnie po wymianie uszczelek - obie mi padły, kosztowało mnie to 1500 zł. Planowanie głowic, nowe zawory, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, wymiana płynów, rozrządu nie robiłem bo chwile wcześniej zmieniałem.

kebby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 17 kwie 2009, 13:55

Post autor: kebby » 11 sty 2010, 15:58

Często robie krótkie trasy, a jak jade na dłuższą trase to wskazówka stoi grubo przed 90st może na początku wymienie termostat, bede sprawdzał rano przewody o których napisałes zobacze co z tego wyjdzie, ale martwie sie ze to jednak uszczelka wolal bym jak najszybciej sie o tym przekonac i nie dobijac silnika taka jazda pozdrawiam i dzieki za pomoc

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 28 paź 2015, 21:44

pytanie mam. mozna zalozyc stare sruby od glowicy? czy trzeba nowe?


NIEMOZNA ! - co to za pomysł w ogóle..
Ostatnio zmieniony 13 lis 2015, 19:07 przez qmulus, łącznie zmieniany 1 raz.

junior017
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 15 gru 2011, 20:34
Lokalizacja: Bytom/Den Haag

Post autor: junior017 » 07 cze 2016, 20:27

Witam nie chce zakładać nowego tematu.Dziś sprawdzałem czy nie padła mi uszczelka pod głowicą i wyszło ze jest padnięta,przy okazji sprawdziłem kompresje i tez wyszła nie za ciekawa.Mam pytanie jaki silnik można włożyć bez większych przeróbek.Kompresja jest nastepująca lewa strona wszystkie cylindry po 8,a prawa pierwszy 9 a dwa następne 5.Gość który mierzył powiedział ze motorownia do wymiany.Ja bym wolał go zrobić tylko nie wiem ile by to kosztowało.Ktoś może się orientuje ile takie przyjemnośći mogą kosztować. Czy ten silnik podejdzie? http://olx.pl/oferta/silnik-audi-2-8v6- ... caf9408d52

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 07 cze 2016, 20:50

nikt ci nie powie ile to bedzie kosztowac. musisz zdjac glowice i dopiero zobaczysz co tam siedzi i dlaczego nie ma kompresji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga