[B4 2.0 ABK] Błąd airbaga n153
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wiązka sprawna raczej ufam ze dobrze mierzyłeś i parę razy. W takiej sytuacji przydało by się podmienić sensor. Bo jak ci już wspominałem dziwi mnie że po odpięciu zapalnika nie zmienia błędu z "32-00 - Resistance too High" na " Short" a powinno. Bo jak sam widzisz wypięcie zapalnika obwód 1-2,3-4 masz mały opór czyli błędy pomiarowe inaczej to jest zamknięty obwód na zwarcie. A jak mierzyłeś na 20kOhm to ile miałeś? zapalniki ogólnie mają 2-3ohm.
na podziałce 20kohm wartość 0,02-0,03,więc tak jak mówisz.
[ Dodano: 2016-06-12, 19:41 ]
Mierzyłem tak jak napisałem.Kilkukrotnie i dokładnie
[ Dodano: 2016-06-12, 19:41 ]
Mierzyłem tak jak napisałem.Kilkukrotnie i dokładnie
Ostatnio zmieniony 12 cze 2016, 19:44 przez zakwas, łącznie zmieniany 1 raz.
W nic się nie bawiłem.O co dokładniej chodzi Ci z "codingiem " ? Komunikat żarówki ustąpił po ostatniej zmianie licznika.
Numer sterownika to 8A0 959 655 C
Jak kupiłem samochód to w ogole nie moglem polaczyc sie ze sterownikiem.Okazalo sie,ze stary byl kompletnie martwy.Wymienilem na taki sam z pewnego źródła o tym samym numerze fabrycznym.
Działa/działał już rok.
Numer sterownika to 8A0 959 655 C
Jak kupiłem samochód to w ogole nie moglem polaczyc sie ze sterownikiem.Okazalo sie,ze stary byl kompletnie martwy.Wymienilem na taki sam z pewnego źródła o tym samym numerze fabrycznym.
Działa/działał już rok.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Kodowanie czyli wybieranie opcji aktywnych/nieaktywnych lub zdezaktywowanie/aktywowanie.
Przykład sterownika:
Przykład sterownika:
A to tez zmienia postać rzeczy bo mógł/lub nie mógł być naprawiany czyli czyszczone "crash data" i dlatego wielkie prawdopodobieństwo posypania sie softu.Jarewa pisze:Jak kupiłem samochód to w ogole nie moglem polaczyc sie ze sterownikiem.Okazalo sie,ze stary byl kompletnie martwy.Wymienilem na taki sam z pewnego źródła o tym samym numerze fabrycznym.
Działa/działał już rok.
Bląd airbag
Witam mam audi80 1.9tdi silnik 1z z 95r,ostatnio wyskoczył błąd 0588 i mam takie pytanie która taśma będzie pasować do tego modelu :4A1951543,4D0951543D bo niewiem czy jak ściągne górną osłone to dostane sie do numeru
Kupilem dwa sprawne sterowniki w dobrych pieniadzach ale niestety to nie problem sterownika.Podpinalem oba (mają ten sam coding i nadal występuje to samo)
Dodatkowo sterowniki pokazały kolejne błędy ,które powracają
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 959 655 C
Component and/or Version: Airbag V AUDI D01
Software Coding: 01022
Work Shop Code: WSC 00317
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)
32-00 - Resistance too High
Dodatkowo sterowniki pokazały kolejne błędy ,które powracają
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 959 655 C
Component and/or Version: Airbag V AUDI D01
Software Coding: 01022
Work Shop Code: WSC 00317
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)
32-00 - Resistance too High