[80 b4] stukanie przy gwałtownym ruszaniu lub zmianie biegu
Odkopię troszkę ten temat. Możecie mi powiedzieć w prost co tak wali przy gwałtownym ruszaniu i gwałtownej zmianie biegu? U mnie ten dźwięk jest tak głośny, że jak ktoś sobie życzy to mogę go nagrać.
Kiedy auto toczy się na 1, 2 i 3 biegu i nagle dodam gazu to jest mocne puknięcie czasem podwójne a nawet potrójne.
Tyle sie tutaj naczytałem, że zgłupiałem, dlatego pytam
Kiedy auto toczy się na 1, 2 i 3 biegu i nagle dodam gazu to jest mocne puknięcie czasem podwójne a nawet potrójne.
Tyle sie tutaj naczytałem, że zgłupiałem, dlatego pytam
W sobotę wymienię poduszkę/łożysko McPherson-a i zobaczymy. Dzisiaj wszedłem pod samochód i zobaczyłem, że zdewastowany jest łącznik stabilizatora (dolna guma cała poszarpana) więc to jest następne w kolejce. Jeśli objawy nadal nie ustąpią wymienię tuleje wahacza. Na koniec zostawię sobie sworzeń i przegub. To już nie licząc amortyzatora i maglownicy będzie ful bo cały drążek kierowniczy wraz z końcówką jest już wymieniony, więc z tej prawej strony na prawdę nic więcej już nie ma. Poduszki silnika są okej, a poduszka skrzyni jest bardziej po lewej stronie auta, a mi puka ewidentnie z prawej przy kole...
edit:
To jest jedyna poduszka skrzyni?
Dodam jeszcze, że auto ze zdjęcia nie jest moje
edit:
To jest jedyna poduszka skrzyni?
Dodam jeszcze, że auto ze zdjęcia nie jest moje
MICHU125p pisze:a mi puka ewidentnie z prawej przy kole..
Sprawdź czy gumy na wydechu masz całe.MICHU125p pisze:Kiedy auto toczy się na 1, 2 i 3 biegu i nagle dodam gazu to jest mocne puknięcie czasem podwójne a nawet potrójne.
Dobre pytanie, bo jeśli winne byłoby zawieszenie to reagowałoby zarówno przy dodawaniu gazu jak i ujmowaniuhudy pisze:A przy mocniejszym hamowaniu też pojawia sie stukot?