no bo jak ja patrzę w jednej linii na prawe tuleje to ta tylna względem przedniej jest wyraźnie pod kątem i coś mi się nie wydaje żeby tak miało być chyba muszę belki poszukać
Najważniejsze żeby równo do podłużnic przylegała bo jak będzie przekoszona i na dodatek dociągniesz ją śrubą to moment się porwie i będzie znowu do wymiany. Stara jak siedziała?? Też tak pod kątem??
Według Etki taka sama belka była przy autach z silnikami: ABB, ABM, ADA, ABT, ABK, AAZ. Ale wiadomo że teoria nie idzie w parze z praktyką więc ręki nie dam sobie uciąć
a ja spytm tak bo mam pewne podejrzenie ale chce zobaczyc co wy powiecie...
tez stuka ale jak zmieniam biegi z wyrzszego na nizszy a najbardziej z 3 na 2 i jak ruszam na wstecznym ??? co to moze byc ?
Odkopię troszkę ten temat. Możecie mi powiedzieć w prost co tak wali przy gwałtownym ruszaniu i gwałtownej zmianie biegu? U mnie ten dźwięk jest tak głośny, że jak ktoś sobie życzy to mogę go nagrać.
Kiedy auto toczy się na 1, 2 i 3 biegu i nagle dodam gazu to jest mocne puknięcie czasem podwójne a nawet potrójne.
Tyle sie tutaj naczytałem, że zgłupiałem, dlatego pytam
W sobotę wymienię poduszkę/łożysko McPherson-a i zobaczymy. Dzisiaj wszedłem pod samochód i zobaczyłem, że zdewastowany jest łącznik stabilizatora (dolna guma cała poszarpana) więc to jest następne w kolejce. Jeśli objawy nadal nie ustąpią wymienię tuleje wahacza. Na koniec zostawię sobie sworzeń i przegub. To już nie licząc amortyzatora i maglownicy będzie ful bo cały drążek kierowniczy wraz z końcówką jest już wymieniony, więc z tej prawej strony na prawdę nic więcej już nie ma. Poduszki silnika są okej, a poduszka skrzyni jest bardziej po lewej stronie auta, a mi puka ewidentnie z prawej przy kole...