Audi 80 B4 1995R SEDAN 1.9 TDI 90KM+ 230 11mm FMIC
wronek1, Dokładnie tak. Żeby pójść w większą moc i znaleźć pod to turbo to niewielki problem, ale najlepiej żeby jak najszybciej to wstawało i tu jest sztuka doboru turbosprezarki. Skoro w VTG jest odczuwalna strata dołu wraz z większą turbosprezarką to tym bardziej w WG.
Mam na myśli jedną ciekawą turbosprezarkę którą powinna dość dobrze pracować w 1.9tdi na moc 180-200KM ale jak coś więcej rozgryze temat to dam znać.
Mam na myśli jedną ciekawą turbosprezarkę którą powinna dość dobrze pracować w 1.9tdi na moc 180-200KM ale jak coś więcej rozgryze temat to dam znać.
Dawkę mam obecnie 8mg, dymienie i tak jest niestety ale to przy pełnym bucie. Auto chodzi całkiem klarownie no ale prosi się o program..jak tylko kasę dostanę to najpierw go chyba zrobię, bo się nie mogę doczekać efektu..ale wpierw wypadało by do tego ogarnąć FMIC ale to też spory koszt..ale na pewno będzie. Tylko nie wiem, czy na zderzaku tym ori czy zmienię na coupe - dwóch gości stwierdziło mi, że na tym oryginalnym będzie ciężko to sensownie zrobić. Co myślicie?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nie myslales o kolektorze z Passata? http://img16.staticclassifieds.com/imag ... sobowe.jpg
Nie mialbys takiego zagiecia.
Nie mialbys takiego zagiecia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko