[80 b4] stukanie przy gwałtownym ruszaniu lub zmianie biegu
[80 B3] Czy tutaj powinien być aż taki luz?! FILM! sanki
Czy w tym miejscu powinien być aż taki luz? Szukam przyczyny głośnego pukani przy nagłym ruszaniu i przyśpieszaniu. W zeszłym tygodniu wymieniłem łożysko McPehrson-a, było zorane (wrzucam fotke nowego i tego co wyjąłem jako ciekawostka) ale głośne pukanie przy ruszaniu nie ustąpiło. Wziąłem sie za sprawdzanie łychą każdego elementu. Wiem że do wymiany mam łączniki stabilizatorów z obu stron (Jak je odciążyłem podnosząc cały przód to dopiero wyczułem luzy). Potem zacząłem porównywać prawą i lewą stronę i zauważyłem że jedna śruba mocowania sanek wystaje z tej prawej strony (mimo, że jest dokręcona) nad nią jest bardzo duży luz widoczny na filmie. Co tutaj jest nie tak? Co muszę wymienić żeby było dobrze i czy to może być powód głośnego WALENIA wręcz przy gwałtownym dodaniu gazu.
Bardzo proszę o pomoc Panowie.
Film
Na zdjęciu zaznaczyłem luz którego nie ma z lewej strony (i z lewej mi nic nie wali)
Łożysko amortyzatora (ładnie sie scisnęło)
P.S.
Na filmie używam minimalnej siły- to wręcz luźno lata.
Bardzo proszę o pomoc Panowie.
Film
Na zdjęciu zaznaczyłem luz którego nie ma z lewej strony (i z lewej mi nic nie wali)
Łożysko amortyzatora (ładnie sie scisnęło)
P.S.
Na filmie używam minimalnej siły- to wręcz luźno lata.
Jest nowy trop. Wymieniałem łożysko amrotyzatora. Porównanie:
Walenie przy ruszaniu nie ustąpiło, ale zobaczcie co odkryłem (FILM). Wg mnie nie powinno tam być aż takiego luzu... Co Wy na to?
I jeszcze fotki:
Poza tym odciążyłem cały przód unosząc go i do wymiany mam oba łączniki stabilizatorów. Luzy nie są duże ale z prawej strony jak sie szarpie za łącznik to puka...
Walenie przy ruszaniu nie ustąpiło, ale zobaczcie co odkryłem (FILM). Wg mnie nie powinno tam być aż takiego luzu... Co Wy na to?
I jeszcze fotki:
Poza tym odciążyłem cały przód unosząc go i do wymiany mam oba łączniki stabilizatorów. Luzy nie są duże ale z prawej strony jak sie szarpie za łącznik to puka...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Jakiś magik musiał kombinować coś przy sankach bo jak widzisz ze zdjęcia oryginalna śruba ma kołnierz. Kup śrubę o twardości 10.9 tylko sprawdź sobie jaką potrzebujesz bo jak widzę według numeru vin sa dwa rodzaje pierwsza M10X75 i ona tyczy sie samochodów z numerem vin do 8C - N - 190 000
a drugi rodzaj to M12X1,5X85 i dotyczy vin powyżej 8C - N - 190 001
a drugi rodzaj to M12X1,5X85 i dotyczy vin powyżej 8C - N - 190 001
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-wozka- ... 40204.html
Tak w ogole to to jest ta tuleja? To tylko przykład, nie bede kupował tej firmy
Tak w ogole to to jest ta tuleja? To tylko przykład, nie bede kupował tej firmy
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Sa dwa rodzaje na różne śruby. Jedne są na śrubę M10 a drugie na M12. Numer tych gum na przód:
- M10 - 893199415A
- M12 - 8A0199415B
Na tył:
- M10 - 857199419B
- M12 - 8A0199419A
Mozesz tez sprawdzic po numerze vin. Te z M10 sa do numeru 8C - N - 190 000 a te od M12 sa od numeru vin 8C - N - 190 001
- M10 - 893199415A
- M12 - 8A0199415B
Na tył:
- M10 - 857199419B
- M12 - 8A0199419A
Mozesz tez sprawdzic po numerze vin. Te z M10 sa do numeru 8C - N - 190 000 a te od M12 sa od numeru vin 8C - N - 190 001
Jestem Ci na prawdę wdzięczny! W weekend spróbuje to naprawić/wymienić i od razu pochwale się wynikiem. Jeszcze raz bardzo dziękuję za fotke i rozmiar śrubyhudy pisze:Jakiś magik musiał kombinować coś przy sankach bo jak widzisz ze zdjęcia oryginalna śruba ma kołnierz. Kup śrubę o twardości 10.9 tylko sprawdź sobie jaką potrzebujesz bo jak widzę według numeru vin sa dwa rodzaje pierwsza M10X75 i ona tyczy sie samochodów z numerem vin do 8C - N - 190 000
a drugi rodzaj to M12X1,5X85 i dotyczy vin powyżej 8C - N - 190 001
[ Dodano: 2016-06-22, 18:13 ]
Moja sztuka jest z końca 91 i numer vin kończy sie gdzieś przy 250 000. Dzięki!hudy pisze:Sa dwa rodzaje na różne śruby. Jedne są na śrubę M10 a drugie na M12. Numer tych gum na przód:
- M10 - 893199415A
- M12 - 8A0199415B
Na tył:
- M10 - 857199419B
- M12 - 8A0199419A
Mozesz tez sprawdzic po numerze vin. Te z M10 sa do numeru 8C - N - 190 000 a te od M12 sa od numeru vin 8C - N - 190 001