[b4 abk 2.0 93r +gaz]- pozno reaguje na zdjecie nogi z gazu
U mnie problem pojawia się około dwa razy w tygodniu, nie tylko w czasie mrozu jak wczesniej napisałem. Odpali na beznynie bez problemu, po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna sie dodawanie gazu (jade wtedy na lpg). Gasze na poboczu auto i wtedy jest mały problem ponownego odpalenia na bp. Odpala, gaśnie, dławi sie, nie reaguje na naciskanie pedału gazu, po ok 30 sekundach odpala. Troche pochodzi, nagrzeje sie do 90 i można normalnie jeździc na lpg.
Wymieniłem reduktor cisnienia paliwa, przepustnice wraz z czujnikiem, przewody,cewke, kopułke, palec, świece jedno elektrodowe wszystko Beru.
Przy wymianie przepustnicy nie zauważyłem aby cos sie odczepiło na lince.
Wymieniłem reduktor cisnienia paliwa, przepustnice wraz z czujnikiem, przewody,cewke, kopułke, palec, świece jedno elektrodowe wszystko Beru.
Przy wymianie przepustnicy nie zauważyłem aby cos sie odczepiło na lince.
Tak też twierdzi gazownik że jest zalewany z powodu krokowca. Z gazem niby wszystko ok.
Kupiłem krokowca 037 906 457 C. Teraz raz na 2 tygodnie robią sie takie jaja z dodawaniem gazu, wtedy znów było troche zimno, trzeba było skrobac szyby. Czy takie jaja moze robic czujnik spalania stukowego? Robiłem test młoteczkowy i zero reakcji.
Kupiłem krokowca 037 906 457 C. Teraz raz na 2 tygodnie robią sie takie jaja z dodawaniem gazu, wtedy znów było troche zimno, trzeba było skrobac szyby. Czy takie jaja moze robic czujnik spalania stukowego? Robiłem test młoteczkowy i zero reakcji.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
moim zdaniem źle kombinujesz Gdyby faktycznie wysprzęglik padał i był problem z wysprzęglaniem to na pewno obroty by nie rosły a nawet wręcz przeciwnie.szawel93 pisze:Jak zdejmie nogę gazu i wciśnie sprzęgło to obroty idą minimalnie do góry - u mnie jest podobnie, ale mi się kończy wysprzęglik albo pompka.
A ślizgające się sprzęgło można bardzo łatwo sprawdzić - wystarczy jadąc np na 4 wcisnąć pedał gazu do podłogi jak obroty pójdą do góry a auto nie przyspiesza to masz objaw ślizgającego sprzęgła. Ale tu żadne objawy do tego nie pasują.
Zgadzam się z tym, natomiast jak mi się wydaję, skoro jest problem z wysprzęglaniem to może w momencie kiedy silnik jest na obrotach podczas przyspieszania a ja wciskam sprzęgło a obroty idą do góry minimalnie to może nie rozłączył od razu momentu.... Nie wiem jak to napisać powód pewnie leży przy silniku, ale jak czytam, że wszystko sprawdzone to tak pomyślałem, że może i w sprzęgle leży problem. Jak już mówiłem, w porównaniu do większości z was, JESZCZE mało się znam na mechanice i 80''kachPieterB pisze:Gdyby faktycznie wysprzęglik padał i był problem z wysprzęglaniem to na pewno obroty by nie rosły a nawet wręcz przeciwnie.
Ja mam chyba problem z wysprzęglikiem ponieważ przy ruszaniu zwłaszcza na wstecznym przy lekko puszczanym samym sprzęgle, telepie trochę a po chwili tańczy cała buda, a kiedyś jak jeździłem busami to w jednym padł właśnie on i objawy brzmiały i dawały się we znaki tak samo
Może ta śrubka pod przepustnicą jest przekręcona ? W moim ABK kiedyś obroty trzymały w miarę rośnięcia temperatury równe 2600rpm i podczas naprawy kolega mi powiedział, że przekręcona śrubka i pomogło - tylko też zmienił naciąg sprężyny w przepływce więc nie wiem czy to może być przyczyną. Staram się pomóc jakoś
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Musi ci się zacinać linka albo któraś przepustnica. Ewentualnie coś masz pomodzone z elektryką albo ustawieniem przepustnicy że regulator obrotów biegu jałowego otwiera przy puszczaniu gazu lub też on sam się zacina.
Lub też nie umiesz zmieniać biegów i wciskasz sprzęgło przed puszczeniem gazu. Może po prostu najpierw puść gaz a po chwili sprzęgło aby obroty nie rosły.
Lub też nie umiesz zmieniać biegów i wciskasz sprzęgło przed puszczeniem gazu. Może po prostu najpierw puść gaz a po chwili sprzęgło aby obroty nie rosły.