Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN] brak mocy,bardzo wysokie spalanie (rosnące)

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
spinomik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Kontakt:

[B3 1.8 JN] brak mocy,bardzo wysokie spalanie (rosnące)

Post autor: spinomik » 08 cze 2016, 23:13

witam jestem nowy, swój pierwszy samochód posiadam od dwóch tygodni od jakiegoś czasu eliminuję drobne usterki we własnym zakresie jednak nie jestem mocny w każdej dziedzinie zwłaszcza jeśli chodzi o diagnostykę, na resztę jestem przygotowany, mechaniki się nie boję ;) jednak wróćmy do tematu; samochód od oględzin miał problemy z dynamiką i brakiem wolnych obrotów(falowały i były w okolicy 500 obr/min), niezależnie od paliwa, jednak nie odstraszyło mnie to od zakupu ponieważ technicznie jest w dobrej kondycji ( kompresja 11,5 na wszystkich cylindrach, nic nie puka nic nie stuka :) ) wracając z uśmiechem na ustach zdziwiło mnie trochę zawyżone spalanie 14 litrów LPG na 100 w trasie ,jednak myślałem że w takim samochodzie to normalne ignorując problem, z czasem pogłębiał się coraz bardziej było 18 potem 26 i ostatnio 30 myśląc że problem leży po stronie regulacji gazu jeździłem na PB dopóki nie spalił 8 litrów po 50 km, pytanie co teraz ? jak posunąć diagnostykę ? mam kilka typów ale nie mam pewności i wydawać w ciemno nie chcę.
1. Układ zapłonowy(za wczesny zapłon)
2. Katalizator(rodzynek xd chyba nawet oryginał)
3. Sonda Lambda
4. Automatyczne ssanie
5. Przewody WN w tragicznym stanie (już zamawiam)
6. Filtr powietrza (jutro zajrzę)
7. Dziurawy wężyk odmy

Zapraszam na swoje auto centrum tam na bieżąco uzupełniam koszty napraw i o zgrozo spalanie boisie link w profilu :)

Jestem nowy proszę o wyrozumiałość :) i uwagi jeżeli coś źle opisałem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg