Silniki na MAP sensorze zwykle są odporne na nieszczelności, bo powietrze które wejdzie nawet poza przepustnicą wpłynie na odczyt map sensora.
Widziałem kilka ABC, które trzymały po 0,4 pomimo że skład mieszanki był dobry (sondy pracowały).
To w AAH jak czasami złapie nieszczelność za przepływomierzem (np. na łączeniu rury z przepustnicą), silnik zaczyna chodzić na ubogiej mieszance (niezmierzone powietrze) to wtedy sterownik zwiększy otwarcie zaworu stabilizacji obrotów aby utrzymać wolne obroty i ciśnienie w kolektorze zwiększy się.
[ABC] Kompendium wiedzy na temat silnika 2,6
Masz racje maciek889 ale ogólnie podciśnienia to problem w V6 ABC i AAH. Miałem 2 szt ABC i oba miały problem i trzeba było uszczelniać moje obecne Audi ma podciśnienie 0.5 :O ale jest w automacie więc troszkę może mieć większe ale to i tak za dużo moim zdaniem.
[ Dodano: 2016-06-27, 12:15 ]
http://12v.org/ - a tu coś więcej na temat ABC i AAH
[ Dodano: 2016-06-27, 12:15 ]
http://12v.org/ - a tu coś więcej na temat ABC i AAH