Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Kompendium wiedzy na temat silnika 2,6

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 cze 2016, 10:37

Silniki na MAP sensorze zwykle są odporne na nieszczelności, bo powietrze które wejdzie nawet poza przepustnicą wpłynie na odczyt map sensora.
Widziałem kilka ABC, które trzymały po 0,4 pomimo że skład mieszanki był dobry (sondy pracowały).
To w AAH jak czasami złapie nieszczelność za przepływomierzem (np. na łączeniu rury z przepustnicą), silnik zaczyna chodzić na ubogiej mieszance (niezmierzone powietrze) to wtedy sterownik zwiększy otwarcie zaworu stabilizacji obrotów aby utrzymać wolne obroty i ciśnienie w kolektorze zwiększy się.

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 27 cze 2016, 12:15

Masz racje maciek889 ale ogólnie podciśnienia to problem w V6 ABC i AAH. Miałem 2 szt ABC i oba miały problem i trzeba było uszczelniać :) moje obecne Audi ma podciśnienie 0.5 :O ale jest w automacie więc troszkę może mieć większe ale to i tak za dużo moim zdaniem.

[ Dodano: 2016-06-27, 12:15 ]
http://12v.org/ - a tu coś więcej na temat ABC i AAH

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl