Co ostatnio robiłeś przy aucie...
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
Jako że zaczął się sezon wakacyjny - postanowiłem nieco podłubać przy Audi i porobić zaległe naprawy czekające od zimy. Na tapetę poszły drobne wycieki/zapocenia olejowe. Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów poszła gładko i szybciutko i trafiła tam uszczelka Elringa.
Natomiast od wczoraj walczę z wydobyciem uszczelniacza wybieraka w skrzyni. Dziadostwo siedzi tak mocno, że wkrętak mi się krzywi, a staram się robić to na tyle delikatnie, żeby samego wybieraka nie sfatygować.
Natomiast od wczoraj walczę z wydobyciem uszczelniacza wybieraka w skrzyni. Dziadostwo siedzi tak mocno, że wkrętak mi się krzywi, a staram się robić to na tyle delikatnie, żeby samego wybieraka nie sfatygować.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Pawel - przykro widziec.. ale dobrze ze duzo sie nie stalo.
Tomek - kup szpikulec zagiety 90 stopni. Nawierc dziurke wiertelkiem 1-1.5mm i wyjmiesz;) NIejeden w taki sposob wyrwalem:)
Ja dzisiaj sie dopadlem i zamotowalem modul komfortu kierunkowskazow - po machnieciu w dol sam mruga 3 razy;)
1 2
I nastepny mini projekcik
A ciut grubszym juz niedlugosie tez sie pochwale
Tomek - kup szpikulec zagiety 90 stopni. Nawierc dziurke wiertelkiem 1-1.5mm i wyjmiesz;) NIejeden w taki sposob wyrwalem:)
Ja dzisiaj sie dopadlem i zamotowalem modul komfortu kierunkowskazow - po machnieciu w dol sam mruga 3 razy;)
1 2
I nastepny mini projekcik
A ciut grubszym juz niedlugosie tez sie pochwale
W końcu udało się go wydłubać śrubokrętem, do 1 w nocy siedziałem w garażu, ale satysfakcja z własnoręcznie wykonanej roboty bezcennaTomek - kup szpikulec zagiety 90 stopni. Nawierc dziurke wiertelkiem 1-1.5mm i wyjmiesz;) NIejeden w taki sposob wyrwalem:)
Dzięki za radę, może się jeszcze przydać bo uszczelniacz musiałem wsadzić Toprana (nie mieli nic innego w sklepie od ręki), więc jak znam życie to za jakiś czas może być powtórka z rozrywki. Chociaż muszę przyznać że na oko ten Topran wyglądał dosyć solidnie - nie trącał tandetą.
Powiem szczerze że na samym uszczelniaczu nie sprawdzałem co było napisane, pudełko było Topran. Zmęczenie i znużenie przy tej wymianie spowodowało że miałem chęć jak najszybciej zakończyć robotę.Oofol pisze:Mial napis Topran?
Mam nadzieję że nie porysowałem, jutro się położę pod auto i sprawdzę, dzisiaj zrobiłem trasę 300km to coś już powinno być widać. Sam drążek przeszlifowałem delikatnie papierkiem ściernym 1000 i potem 2000, a potem oczyściłem. Liczę że będzie ok.Oofol pisze:Srubokretem trzebba uwazac zeby nie porysowac drazka bo bedzie puszczalo;)
Nawiasem mówiąc to cholernie ciężko wyciągnąć ten uszczelniacz bez żadnego uszczerbku na drążku, bo u mnie siedział potwornie mocno.